Gå til innhold

Red Alert 2 på lan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen kompiser skal spille Red Alert 2 på lan, men når vi trykker "Network" skjer det ingen ting. Noen som vet hva problemet kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er noe tull med hele RA2 og LAN. At det rett og slett ikke går an, feil av spillutviklerene kanskje? Jeg har selv prøvd det, funket heller ikke for meg eller på et LAN med noen venner. Brukte Orginalversjon.

Skrevet

dere må ha en ipx protocol...(tror jeg,mener og huske at Ra2 bruker Ipx på lan)

det får du ved å gjøre følgende:

-Høyreklikk Mine nettverksteder og velg egenskaper.

-Så høyreklikker du Lantilkoblingen som du bruker og velger egenskaper.

-der trykker du legg till (eller innstall. husker ikke hva som står der)

-der velger du protocol, og deretter den som det står NWLink Ipx/spx/Netbios blablabla.

da kommer dere inn på network i hvertfall. Men der kan fortsatt få problemer.. det stemmer at det er noe kødd med RA2 og lan... men det går an... har spillt det mange ganger på LAn... jeg vil anbefale yuris revenge det er dritfett, men også samme Lanproblemene

si ifra hvis dere får flere problemer,feks dere ikke finner serverne til hverandre ol.

Skrevet

-der velger du protocol, og deretter den som det står NWLink Ipx/spx/Netbios blablabla.

da kommer dere inn på network i hvertfall. Men der kan fortsatt få problemer.. det stemmer at det er noe kødd med RA2 og lan... men det går an... har spillt det mange ganger på LAn... jeg vil anbefale yuris revenge det er dritfett, men også samme Lanproblemene

si ifra hvis dere får flere problemer,feks dere ikke finner serverne til hverandre ol.

Husker at vi dreiv og la in IPX-protokoll for å få spilt det ja. Og i tillegg husker jeg også at man kunne stille inn hvilken protokoll som skulle brukes inni spillet. stemmer ikke det? Network options eller no sånt. Prøv deg litt frem der

Skrevet

Husker at vi dreiv og la in IPX-protokoll for å få spilt det ja. Og i tillegg husker jeg også at man kunne stille inn hvilken protokoll som skulle brukes inni spillet. stemmer ikke det? Network options eller no sånt. Prøv deg litt frem der

ja det stemmer... hvis dere har forskjellige protocoler i spillet finner dere ikke serverne til hverandre... net finner dere på options og så networkoptions

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...