dhani Skrevet 21. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg satt i min egen verden og surfa internett i iver etter å finne en ny mobil da jeg plutselig kom over denne skjønnheten. Etter litt søking fant jeg dog ut at denne ikke er tilgjengelig i norske onlineshopper. Samsung E317 Spørsmålet mitt blir da om denne noengang blir å se i norske butikker? Endret 22. juli 2005 av dhani Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 seriøst? synes du denne var fin? jaja, det får nå være opp til den enkelt å bestemme...men det står at den bare støtter GSM 900; er ikke helt sikker på hvordan frekvens netcom og telenor bruker, men som regel støtter jo telefoner minimum 900/1800...noen som vet dette da? er det slik at frekvens 900 ikke brukes i norge, er vel kanskje det grunnen til at den ikke kommer Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 E317 tror jeg er Cingular-versjonen av E310. Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Kaller du DET skjønnhet... Ja, alle barn er like men det er utenpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå