Gå til innhold

Cathar`s Storm G4 i salg!


Anbefalte innlegg

Nå er verdens kanskje beste vannblokk under produksjon hos Swiftech!

 

Post om blokken på Procooling forumet

 

Coolnsilent har lagt den ut i listen sin :-)

 

http://www.mamut.com/coolnsilent/subdet67.htm

 

Hvor det også står at den vil bli testet hos hw.no (ok.no?) innen kort tid... (Skrue? hallooooo, har du en blokk for test? ;))

 

Eneste ulempen jeg kan se er prisen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke dum ut den der ;)

 

Bra "bundle" ser det også ut som det er (kjølepasta (hvilken type?) og flere nipler?). Men det skulle kanskje bare mangle med en vannblokk til 895,- :whistle:

 

Er spent på testen, og da spesielt med tanke på hvor restriktiv den er.... (mener å huske den krever endel flow/trykk fra pumpen).

 

Konstruksjonsmessig hadde det vært artig å sett avstanden fra utgangen på dyse-rørene til bunnen av hullene, diameteren på dyserørene (eksternt og internt) kontra diameteren på hullene og hvor dypt hullene går ned i bunnen (du skal vel lage en CPU-blokk replika du og? ;)).

Lenke til kommentar

Bountyhunter:

Jeg har den bare til låns og test, i alle fall foreløpig. Blir jeg "stormforelska" (tog du an? :p), så kan det hende jeg handler. Et slikt "smykke" er det jo uansett vel verdt å i samlinga si.

Regner med å få gjennomført en test i løpet av lørdag, og skal komme tilbake med mere facts i en egen tråd.

 

AveMORphine:

Den beste bundelen jeg har sett i alle fall! Den termiske pastaen som følger med er Arctic Céramique.

I tillegg nipler for 3/8" og 1/2" slange, + alle tenkelige og aktuelle fjærer og festeskruer.

Flere facts og detaljer kommer nok på bordet, etterhvert. Har dårlig nok rukket å pakke ut godsakene!

 

Kverna: En "superpumpe" vil nok kunne gi en viss forbedring ja. Men husk at den effekten nok vil flate ut i relativt fort, i forhold til hva en "normalt" kraftig pumpe kan prestere.

Det får vi vel se, etterhvert! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...