Gå til innhold

Grusomt lei av WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som topicen sier, så er jeg grusomt lei av WoW.

Jeg har spilt stort sett alle klassene til lvl 35+, men den høyeste er en 55 rogue. Derfor har jeg aldri opplevd end-game instancer (men har vært en del i AV BG).

Jeg lurer litt på om end-game greier tilfører mye nytt til opplevelsen, eller om det er mye av det samme? Tenker da både på strat/scholo/osv, og MC/BWL (gjerne tilføy her :p)

Har jeg noe å glede meg til om jeg blir lvl 60 en gang?

Bittelitt OT:

De fleste vennene mine har sluttet å spille wow, eller spiller veldig lite, så det er ikke en grunn til at jeg gidder å fortsette i så fall.

Edit:

Og forresten, jeg prøvde RP, men det var ikke noe for meg ;)

Endret av zypher_ut
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg synes at instance-runs med guildet er fantastisk bra greier, krever jo at du er i et decent guild med bra folk.

Og du har jo epic mount å se frem til ;)

Skrevet

Strat/Scholo er MØKK. Samma som alltid, bare 5x mer siden du ikke kan gjøre noe annet samt må ha set items. Derimot, Molten Core, der ha du morro! :D

Onyxia er fet loot, men bare 15 minutters kamp tho. Blackwing Lair er også fet, men da bør du ha *en del* loot og experience først

Skrevet

Så det jeg har å se frem til er:

- Epic mount

- Strat/Scholo/osv 1000 ganger

- MC 1000 ganger

- BWL 1000 ganger

?

Virker ikke veldig inspirerende :p

Skrevet

MC er gøy da :)

Også har du PvP. Genialt tidsfordriv med fete epics som reward :)

Forresten, de aller fleste blir lei WoW en eller annen gang, gjerne rundt nå. Ta deg en uke eller to pause og kom tilbake igjen ;)

Skrevet
Forresten, de aller fleste blir lei WoW en eller annen gang, gjerne rundt nå. Ta deg en uke eller to pause og kom tilbake igjen ;)

Har spilt Guild Wars i en ukes tid nå (greit nok spill, men ikke det jeg vil snakke om), men av en eller annen grunn vil jeg alltid tilbake til WoW. Så jeg starter WoW, spiller i 3 minutter, så er jeg lei og gidder ikke mer. Skjer hele tiden. Jeg er ganske frustrert :nei:

Skrevet

i lvl 60 åpnes en ny verden i wow. BRS, UBRS, stratholme, scholomance osv........ du kommer til å bytte ut alt gearet ditt i løpet at 3 dager. du kommer til å spille mye for å samle opp setitems og våpen. veldig artig.

Skrevet (endret)

Noen som har lyst til å ta meg "inn i varmen" da? Tenker på guilds som kan hjelpe meg når jeg trenger hjelp til instancer osv, orker ikke maset med grupper osv på nytt, kan stort sett alle quester osv opp til lvl 40 utenat :p

Server spiller ingen rolle så lenge det ikke er RP, og den er engelsk. Bør ikke ta så altfor lang tid å bli lvl 60 tror jeg...

Har som sagt ingen venner (IRL) som spiller WoW regelmessig, så det er litt kjipt :/

Edit: leif igjen

Endret av zypher_ut
Skrevet
Tror nok de fleste store guilds har nok rogues. De er ikke akkurat in demand.

Tenkte på å lage en ny char, roguen gidder jeg ikke uansett. Alt for mange av dem, og de suger (så vidt jeg har fått erfare) i AV (og i raids i følge mange).

Spiller for så vidt ingen rolle hva slags char det er, og hvilken side (horde/alliance) den er på (har erfaring fra begge sidene), så lenge det ikke er en paladin :p

Skrevet
Lag en dorf priest du. Alltid populært :)

Gidder ikke uten guild. Det har jeg prøvd mange ganger før. Ikke for å virke kresen, men jeg vil helst at noen tar meg med (er det for eksempel noen her fra forumet som spiller sammen?), sånn at jeg ikke går lei med en gang.

Skrevet
i lvl 60 åpnes en ny verden i wow. BRS, UBRS, stratholme, scholomance osv........ du kommer til å bytte ut alt gearet ditt i løpet at 30 dager. du kommer til å spille mye for å samle opp setitems og våpen. veldig artig.

:yes:

Skrevet

Viss du er lei nå, så blir ikke lvl 60 innholdet bedre. Det er stort sett grinding uten mening. Kan være gøy avogtil da! Pvp er gøy i noen timer, viss du slipper unna zerg valley, og at faktisk tingene er litt organisert! Men viss du vil ha pvp combat, ta deg heller en tur til butikken og kjøp BF2.

Joine et bra guild er ikke dumt da!

Men mitt beste tips er å ta deg en mnd eller 2 vekk fra wow, og nyt sommeren imens.

Skrevet

Er med i et guild på Stormreaver, The Enigma Order. Så vidt jeg vet er det mange fra norge der, skandinavia også forøvrig.

Apollox her på forumet er leder. Helt sikkert plass til deg om du har lyst.

Om apollox ser dette: Ikke slett characterene mine fra guildet, har bare tatt sommerferie :p

Skrevet
Har spilt Guild Wars i en ukes tid nå (greit nok spill, men ikke det jeg vil snakke om), men av en eller annen grunn vil jeg alltid tilbake til WoW. Så jeg starter WoW, spiller i 3 minutter, så er jeg lei og gidder ikke mer. Skjer hele tiden. Jeg er ganske frustrert

Prøvde du PvP'en i GW? Snakker ikke om arena, men Tombs/GvG...Der har du kvalitetspvp der. :)

Skrevet
Prøvde du PvP'en i GW? Snakker ikke om arena, men Tombs/GvG...Der har du kvalitetspvp der. :)

Har spilt Guild Wars i en ukes tid nå (greit nok spill, men ikke det jeg vil snakke om), men av en eller annen grunn vil jeg alltid tilbake til WoW. Så jeg starter WoW, spiller i 3 minutter, så er jeg lei og gidder ikke mer. Skjer hele tiden. Jeg er ganske frustrert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...