Gå til innhold

Er dette et greit hovedkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det å mange som satser på Intel?

Har altid hvert trofast mot AMD!

Folk som ikke vet bedre :!:

Ja, fysj. Enn å satse på Intel-baserte systemer. De er jo minst 0,00001% mer ustabile enn AMD ;)

Skrevet

Hele min familie har AMD systemer, så ikke si at jeg satser på intel ;)

Hun hadde en dell før, så viss jeg skulle bygge henne en AMD maskin måtte jeg kjøpe ny prossessor, nå slepper jeg det!

Skrevet

Kjøpte et merkelig ASRock HK til dama, med 2 sokler, 478 og 775. Meget billig såklart, i848 chipset. Enkel og grei overklokking hadde det å, til og med Sata-porter, utrolig. Hu hadde XP 2100+ på via-chipset før og ble storfornøyd med stabilitet på ny-PC'en :)

Skrevet

Kjøpte det billigste Asrock til Socket A for en økonomi pc siden kortet kostet 299 for et 400fsb hk med integrert LAN, LYD, VGA så var det mye for pengene.

Ikke noe bra brikkesett SIS men det kostet 299kr.

Skrevet
:roll: Kan ikke folk lese posten før de kommer med helt meningsløse innlegg? Jeg så etter et SOCKET 478 hovedkort fordi jeg har en 3ghz SOCKET 478 prosessor liggende, så det er liten vits i å komme med "AMD er mye bedre".
Skrevet

hei. du bør passe på litt hvilket HK og gennrelt andre deler når du har Dell maskin. Dell kabinett kan være litt kjipe når det gjelder oppgraderinger. kjenner en som skulle sette inn deler i et Dell kabinett og han tror jeg måtte gi seg, pga at det ikke gikk an pga at en del mangla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...