Gå til innhold

Projektor (lumenlab/haas stil) update 04.08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er et bilde fra eurosport nå i kveld, ikke så lett å få tatt et bra bilde av tv. Tv kortet mitt er ikke verdens beste så det er litt dårlige signaler.

 

Kan vel skimte meg på venstre side, lerretet er rett over sengen min så må lene meg litt inn. Er forresten 180cm høy, og lerretet er ca 55cm over bakken, så det burde gå an å se sånn ca hvor stort det er.

 

DSCN0450.jpg

 

Skal snart få ferdig projektoren utvendig, kommer med mer bilder når jeg får startet på det.

Lenke til kommentar

Har ofte gått å tenkt på å mekke til noe sånt, men det er jo det med prioriteringer.. Oppgraderinger på PCen (lever i Socket A-alderen), storskjerm, eller "hifi"..? Hmmm.. Off..

Dessuten tror jeg har får lite rom (ca. 3x4m!) også.. Også er jeg ikke så avansert at om jeg skulle ha bygget noe hadde jeg vel bygget den enkle versjonen med LCDskjermen plasser over en overhead.. Billigere, men tar alt for stor plass til såpass lite rom! =/

Lenke til kommentar

Drunken_Master: Takker!! Tre finishen er ikke helt perfekt, noen små riper osv. Den passer dårlig inn i rommet som den er nå, så det blir nok gjort noe med om ikke så lenge.

 

Glisevask: Har ofte tenkt på å oppdatere pc-en fra sokket a jeg og, men foreløpig er det for lite ytelses forskjell i den rette prisklassen.

Men nå er surround anlegg høyt på listen over må ha ting :) Har en gammel denon sorround forsterker, men mangler gode høytalere, og forsterkeren er vel moden for en utbytting også.

Rommet mitt er vel omtrent like stort, kanskje en anelse større g det går på et vis :p

 

sigen: Du får ha lykke til med prosjektet ditt :D

Endret av ken0
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Deler:

 

Etter en del surfing fant jeg frem til den franske siden http://www.izzotek.com her bestilte jeg følgende deler. (hentet fra mailen som var på fransk)

 

OPRE64 OPRE64 - Réflecteur 64mm -- Quantité 1

OPCO76 OPCO76 - Condensateur 76mm -- Quantité 1

ECKIT400 ECKIT400 - Kit complet 400W -- Quantité 1

 

Dette kom på til sammen 135,15 euro/1.088,40kr.

 

NICE ! :thumbup:

 

 

har lenge hatt planer om å bygge pj selv og nå har jeg endleig økonomien til det :D

skal til å bestille fra www.izzotek.com og lurte på hvorfor du bestilte:

 

OPCO76 OPCO76 - Condensateur 76mm

 

siden det følger en kondensator med i: ECKIT400 ECKIT400 - Kit complet 400W ?

 

 

EDIT :

hvor mye kosta det i frakt fra www.lumenlab.com & www.izzotek.com ?

Endret av ZeroX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...