Galdrafadr Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg og broren min kjøpte oss HL2(vi har 1 maskin hver), vi fant ut i etterkant at vi bare kunne spille 1 samtidig, så jeg har ventet lenge på dette spillet. Nå har broren min sluttet å spille HL2, så er det muligheter for meg å spille det? uten at han er logga på? Kan jeg lage min egen account eller er jeg nødt til å bruke hans account (hvor key-en ble brukt)? Takker for svar =D
Erlendz Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg og broren min kjøpte oss HL2(vi har 1 maskin hver), vi fant ut i etterkant at vi bare kunne spille 1 samtidig, så jeg har ventet lenge på dette spillet. Nå har broren min sluttet å spille HL2, så er det muligheter for meg å spille det? uten at han er logga på? Kan jeg lage min egen account eller er jeg nødt til å bruke hans account (hvor key-en ble brukt)? Takker for svar =D Du må bruke hans account.
Galdrafadr Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 OMG! digger dette forumet! det går så raskt =D Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå