Gå til innhold

Hvilken PVP server bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurdere å starte en char på en PVP server, sikkert en NE rogue, men kansje andre ting. Har alt to lv60's og endel char på Stormrage, men lenkter litt etter PVP action i større grad en det jeg finner der. Hvilke servere er smart å starte på nå? Gjerne en med en jevn fordeling av alliance og hord spillere. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agamagan, eller hva den nå heter, den øverste serveren.. Vi er 20 norske som akkurat har startet der og er rundt lvl 20. Veldig fin ping er det også der.

Skrevet (endret)

på stormreaver er det meget jevnt, en veldig stabil server, med et godt miljø. Vi er faktisk litt undelegne i forhold til horde i antall og med tanke på endgame eq. :)

men er sinnsykt morro allikevel.

Endret av apollox
Skrevet

the maelstrom er en flott server:

Total Characters: 7,955

Total Alliance: 4,060 - 51%

Total Horde: 3,895 - 49%

A to H Ratio: 1 : 1

Activity Ratio: 1.2 : 1

47 : 183*

* Number of entries in last 30 days

Skrevet
Speller på Zenedar sjølv, bra server det, bra med folk, og det lagger ikkje.

Er for tiden med i eit norsk guild der, Lords of Norway, som for tida har rundt 120 norske medlemmer.

Da er vi 2, liker miljøet der :) er med i NightmareS Elite (Seriøst med mye 40+ folk)

Zenedar foreslåes, mye nordmenn der også :)

Skrevet

Forslag: velg en server der du har noen venner allerede; lettere å komme "inn" på en måte.

Jeg startet selv en Tauren Warrior (spiller vanligvis Alliance) igår uten å kjenne noe til sammensetningen av horde/alliance eller nasjonalitet.

Tror det kan være litt artig å forsøke og komme inn i et eller annet "WoW miljø".

Men slike ting kommer an på hva du selv føler for :thumbup:

Skrevet

Du må bare velge en, ta en med kjent folk. De er alle ganske like, og dere har ikke opplevd high population uten og spille US servers :p

Skrevet
Mange norske på shadowmoon.

Du finner MANGE norske uansett server :p

Tja, alle untatt der jag starta opp første gang, på Spinebreaker, som også er like kjent som Spainbreaker, dem snakker spansk i alle kanalene o.s.v ....

Skrevet

Agamaggan er også kjent for å være en uoffisiell spansk server.

Derfor alle flyttet til Kor'Gall (inkludert meg) når char transfer åpnet.

Kor'Gall er nå high populated mens agamaggan er low :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...