Gå til innhold

Den Store Melodi Grand Prix Junior-Tråden


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokoland var fet. Gitarjentene var jo også brukbare, men resten var patetisk. Fint at jeg har annet å gjøre på når det er dårlige sanger. Han der sigurd var stygg, kjæresten har slått opp og han tror det skal bli mer av dem? Merkelig, men noen som så tennene til sondre da, kurt mini.

 

Digget borettslaget jr. jeg

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Her skal vi diskutere denne fantastiske konkuransen hvor barn i alle aldre viser oss hva de kan.

 

Mine personlige favoritter må vel være: "Charite - Når hjertet mitt banker (2002)", "Hidden Soul - Canis Lupus (2003)" og "Atle og Stine - Hekta på Brett (2003)".

 

:)

 

Årets vinner i Norge:

 

malinneke.jpg

4525123[/snapback]

Tuller du nå eller? liker du MGP junior? ...eller MGP i det heletatt for densaks skjyld

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hahaha! Jeg vet att LarsP og dem bare lager tråden fordi dem prøver å være like som de andre snille på forumet, egentlig så syns dem MGPJ er ordentlig gulingskjedelig! Ler meg platt ihjel her!

 

OT; MGPJ suger, hele opplegget der er bare waste of money som dem heller kunne brukt på å dele ut til meg og andre.

Lenke til kommentar
Hahaha! Jeg vet att LarsP og dem bare lager tråden fordi dem prøver å være like som de andre snille på forumet, egentlig så syns dem MGPJ er ordentlig gulingskjedelig! Ler meg platt ihjel her!

 

OT; MGPJ suger, hele opplegget der er bare waste of money som dem heller kunne brukt på å dele ut til meg og andre.

7359982[/snapback]

Jepp. Synes egentlig man kunne droppet værmeldingen for sør-, øst, vest-Norge, Trønderlag, Nordland, Troms, Svalbard, resten av verden, untatt Finnmark. Jeg interesserer meg jo ikke for det...

 

:nei:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 10 år senere...

hei lars. har du mgp jr 2005 dvd forsatt?

YouWinThePrize.jpg

:hmm:

Forresten, jeg er ikke ute etter å mobbe noen som helst. Jeg synes MGP Jr. er ti ganger bedre enn de voksnes Eurovision. Jeg har et par DVD'er klar til neste vorspiel. Si ifra om du er i Trondheim en helg bitex, så kan vi kose oss med god musikk og trønderøl. tongue.gif

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...