Gå til innhold

Spørsmål om priest sets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Transcendence og Prophecy er lvl 60 utstyr, og det er vel lite akktuelt å få tak i de før lvl 60, da det dropper i MC og fra Onyixa.

Før det, har du devout, dette er det eneste andre settet jeg vet om, for under 60. Uansett om du finner et sett i lvl 40 området, er det vel tvilsomt at det er verd bryet med å finne, da du må bytte disse ut ganske fort.

Skrevet

Jeg spiller shadow priest så for tiden prøver jeg å samle forskjellig utstyr med + på shadow damage. Planlegger vel å gå for holy etter level 55. Får først se hvordan dent går i div instances som shadow. Vet at i end game foretrekker man holy, men i pvp er det jo shadow som ruler.

Skrevet

Når du er lvl 44 kan du i første omgang konsentrere deg om du skal ha devout eller dreadmist, kan hende noen locks blir sure om du roller på dreadmist men omtrent nå har alle locks dreadmist gearet dem trenger, prophecy og transcendence er utrolig langt unna når du er lvl 44.

Har omtrent akkurat fått halo of transcendence selv og den fikk jeg fordi alle andre priests i guilden enten har prophecy hjelmen eller transcendence(fikk den veldig veldig billig pga dette)

se heller frem til en rekke maraudon runs og princess drops :)

Skrevet (endret)

Gå for Devout, synes det er latterligt med prester med Dreadmist settet.

Endret av slez
Skrevet

Devout ser veldig kjedeligt ut, dreadmist ser kult ut.

Dreadmist er PvP settet for alle cloth brukere, eod

syns det er latterlig med paladiner generelt xP

Skrevet
Gå for Devout, synes det er latterligt med prester med Dreadmist settet.

Sant det. De kan likegodt grinde Alterac, og få honor settet. Hundre ganger bedre uansett. Om de absolutt må være shadowpriest.

Fair enough, pvp er det mest underholdende.

Jeg har en lvl60 dvergdame. Er på utkikk etter devout deler nå. Mangler robe og sandaler. Så er det i boks. :yes:

Skrevet

Nei det finnes ikke noen gode sets for prester før devout, når du nærmer deg 50+ er jo droppene i Sunken temple veldig gode. Westments, kilt og kappe får du der i allefall.

Ellers er rootgrip mantle fin og hentes fra krokodillen i mauradon og hansker finner du i ZF.

Det er i allefall mine items på 57 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...