Gå til innhold

Warlock talent build tråd


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

(jeg fant ingen annen tråd. men hvis det er det så gi meg gjerne en link)

 

Jeg tenkte det kunne vært fint og ha en tråd der man kan diskutere warlocks, og talentbuild.

 

Jeg har en lvl 30 gnome warlock jeg spiller litt på inni mellom. Jeg er affliction speccet.

Men nå i stad tok jeg en titt på demonology treet. og Soul link ser jo helt sykt bra ut! Ikke noe cooldown!

 

Er det noen lvl 40+ warlocks med soul link her som kan bekrefte eller avkrefte om det virkelig er så sykt bra som det ser ut som?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Aasgaard. Har prøvd så vidt soul link med shadowburn. Hvis priesten har iq på over 60 så dispeller han soul linken, en shaman kan bare purge den. Men mot alle andre klasser er du overlegen om du bare spiller godt.

 

SM/Ruin er en god build til både pve og pvp. Du kan gjøre syk damage bare du skaffer deg litt +spell dmg gear. Beste shadowbolt hittel er 3400, og en non crit på 2000.

Lenke til kommentar
Jeg byttet til Master Demonologist/Ruin etter patch 1.6. Synes det fungerer meget bra hittil. Alle de forskjellige minionene gir forskjellige bonuser som er kjekke til sitt bruk (f.eks +60 i all resist på Ragnaros, +10% shadow damage, 20%mindre threat osv).

Enig i at MD/Ruin er ganske bra, men jeg spiller ganske mye på warsong. Da er instant corruption, nightfall, CoEx vanvittig bra.

 

Succubus bonus for MD er forresten +10% dmg til alle spells til både deg og pet'en, så den er mye bedre en Shadow Mastery i affliction.

Får du forresten lov til å bruke felhunter på Ragnaros?

Lenke til kommentar

Jeg går ned til Shadow Mastery, Improved Voidwalker og resten på destruction.

Problemet mitt er at jeg får ikke Ruin om jeg tar Shadow Mastery, fordi jeg vil ha talenten som gir +15% stamina/-5% spirit, samt improved voidwalker.

 

Noen som har et tips til meg? Bør jeg rett og slett sløyfe Shadow Mastery for å få tak i Ruin eller bør Shadow Mastery beholdes?

Jeg bruker Drain Life for det meste (i tillegg til curses, immolation, Siphon Life og Corruption selvfølgelig), samt instant-cast Shadow Bolt når jeg får nightfall.

Lenke til kommentar
Får du forresten lov til å bruke felhunter på Ragnaros?

Vel, hehe... vi ikke akkurat prøvd så mye enda, men vi er alle enige i at fire resist er viktig. Kommer sikkert til å bytte litt i forhold til hvilken fase vi er i.

 

Jeg og har forresten 4 deler i Felheart nå. Planen er fullt Felheart, Mageblade, Fire Runed Grimore og Talisman of Epheremal power. Da blir jeg fornøyd :)

Endret av Zupermartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...