Gå til innhold

CSS + ISDN = Kick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle spille css med den stakkarslige isdn linja mi i dag og fikk opp denne beskjeden i console når jeg ble kicket pga høy ping:

"Disconnect: Kicked by Console : Your ping is to HIGH... GET CABLE !!! poor n0ob."

Og der har ingen ting med at jeg er fattig men, at jeg bor utenfor byen og ikke har tilgang til adsl.

Noen som vet hva jeg skal skrive i console for og få "ned" pingen?

ligger på en 150-200 i ping..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Disconnect: Kicked by Console : Your ping is to HIGH... GET CABLE !!! poor n0ob."

Skildrer cs miljøet i sitt rette element. :p

Mhm :nei:

Skrevet

Det går jo somregel ann og spille på catchgamer sine servere men, ellers er det ganske dårlig med servere jeg kan spille på.

Det blir heldigvis adsl her før august er omme! jippi!

Skrevet

Altså, en spiller med høy ping er svært irriterenes for andre spillere.

Går utifra du hadde blitt kicket med den pingen uansett hvordan tilkobling du hadde.

Uansett skal du fint klare å få ping ned i 60-80 med isdn.

Skrevet

Noen regler ang rates for en eller annen turnering.

Rates

We expect all players to have rates above 25000 40 101 on ADSL/Cable not matter what. If they are on Single ISDN then they should have no lower than 6000 40 60, on Dual ISDN 14000 40 101, and on 56k 3500 20 30. Anyone caught using rates that are lower than this will be asked to change them, and if they refuse, the team will be disqualified for that game. If they are then caught doing it again they will be removed from the game and no substitute will be allowed. We recommend making sure all your clan know how to change there rates.

Animated & Tactical sprays which could be used to confuse opponents are considering unsporting and are therefore not allowed. The action taken against clans that employ this tactic will be at the admins discretion.

Kilde

Snakka også litt med en kompis som hadde ISDN før.

Han mente at disse burde funke:

dobbel linje: 80, 80, 20000

enkel: 40, 40, 10000

Hvorvidt det er korrekt, eller pålitlig vet jeg ikke, men det er da noe. Rates må man kanskje prøve seg litt frem med ved hjelp av net_graph 2 osv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...