Gå til innhold

[Løst]Hvilket spill skal jeg kjøpe meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg Guild Wars.. enkelt og stort online RPG uten abonnement.

 

link.

 

Minner kanskje mest om et enklere Neverwinter Nights i et åpent landskap.

 

Kan kjøpes online her. Klienten kan lastes ned på Guildwars.com og du kan starte å spille straks :) Trenger bare å hente ca 100mb for å starte spillet. Koster ca. 360,- med visa.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar
Kjøp deg Guild Wars.. enkelt og stort online RPG uten abonnement.

 

link.

 

Minner kanskje mest om et enklere Neverwinter Nights i et åpent landskap.

 

Kan kjøpes online her. Klienten kan lastes ned på Guildwars.com og du kan starte å spille straks :) Trenger bare å hente ca 100mb for å starte spillet. Koster ca. 360,- med visa.

Trådstarter skrev jo at han hadde spillet.

 

Prøv Trackmania Sunrise. Dette er et bilspill som er basert på å ha det maks morro. Det er med andre ord lite realisme inne i bildet. Du kjører på baner med syke stunts, krappe svinger, laaaange hopp ol. Det er tre forskjellige typer baner, som har hver sin bil. Tre biler til sammen altså. Til forsvar kan det sies at disse bilene er perfeksjonerte. Du kan velge mellom flere skins, og spillet har også en innebygget skineditor.

 

Dessuten har spillet og en trackeditor. Etter hvert som du klarer baner i kampanjen i spillet får du flere klosser å boltre deg med. Om en stund kommer også en gratis ekspansjonspakke, som kan lastes ned. Dette er et knall spill som er verdt alle pengene!

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Hishadow!

Knights of the Old Republic 1 og 2 har en fantastisk stemning og story. Grafikken er heller ikke så ille. Et av de beste spillene som noensinne er laget! :love:

 

Might and Magic-serien er også fantastisk. Grafikken er utdatert, men det legger du ikke merke til fordi du blir sugd inn i storyen så fort, akkurat som med WoW. :thumbup:

Unngå 9eren for all del. Den spiller bare på det gode navnet til Might and Magic, men kan ikke regnes som et Might and Magic-spill. :thumbdown:

 

Trackmania Sunrise er også et fantastisk spill med mye fart og spenning i tillegg til god grafikk. :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hey dere, lurte på en ting. jeg liker rollespill godt og jeg lurer på om jeg skal slutte med WoW og gå over til Plaync sine spill. det virker sånn at det er laget bra spill no for tiden :D .. WoW har blitt litt sånn orker ikke .. boring :thumbdown:

 

men hva skal jeg kjøpe? jeg står mellom Aion og Lineage II.. bra grafikk og virker bra PVP, :D elsker å drepe haha :love: pwn noobs :tease: men jeg syns at Aion har et bra kamp system og det ser drit bra ut.

 

jeg vet a faen hva jeg skal velge .. hjelp

 

jeg har jo guild wars og villains men jeg gikk tilbake til WoW og jeg vet at exp kommer jeg blir litt lei av WoW. Guild wars syns jeg ikke var så gøy, og villanis var fett men jeg syns det var noe som manget noe liksom.

 

har det noe å si .. takk for svar gutta :thumbup:

 

rollespill :love: forever online

 

dere kan jo se litt filmer fra spillet http://eu.plaync.com/eu/games/overview/aion/

http://eu.plaync.com/eu/games/overview/lineage_ii/

Lenke til kommentar
Kan jo alltids kjøpe counter strike (1.6, source) det er jo ganske morsomt:P eller så syntes jeg far cry var bra;).. det kan du kjøpe deg;) er ikke dyre noen av spillene.

7517790[/snapback]

 

jeg har CS den nye liker det veldig bra :D headshot :p hehe. med jeg vil ha et bra rollespill og de 2 jeg så på plaync så drit bra ut .. med drit bra garfikk og kampsystem :dribble: . jeg har jo WOW har en lvl 53 hunter er litt lei med jeg har jo ikke kommet til lvl 60 så... kanskje bare holde seg til WoW det jo fett men dere sjønner når du har spilt mye så blir det litt boring har mange Chars så :tease:

jeg har også diablo 2 syns det var greit nok.. plaync har kommet med så drit bra spill for tiden(rollespill) :love:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...