Winkey Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har lagt inn patch 1.01, og den virket helt fint. Har nettopp lastet ned patch 1.02 fra EAs sider og når jeg prøver å legge den inn så får jeg melding om at patchinga feila. Er det noen andre som har dette problemet? Må jeg slette og legge inn BF2 på nytt?
funkweb Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Prøv å last ned patch fra en annen sted å prøv igjen, kan hende at den patchen du lasted ned er piss..!! Noe lignende skjedde meg..!!
Winkey Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg har sletta spillet og lagt det inn på nytt, men det gikk enda ikke ann å legge inn patchen, jeg har lastet ned og prøvd 5 patcher fra forskjellige steder på nettet. Jeg skjønner ikke hva som kan være galt, formaterte HD for 2-3 uker siden.
Winkey Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg skjekka patchloggen min, der står det: error ept0029: Insufficient Storage Space to Apply Patch - You need at least -1949144798 bytes free. Hva skal dette bety?
Hotel Papa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 at du trenger så mange bytes for at du kan få instalert den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå