Gå til innhold

Sette opp Blogg med mobilfunksjonalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har tips til et dugandes Blogg-system med mulighet for opplasting av bilder og tekst via mobiltelefonen ?

Skulle gjerne hatt nyss i hvilke norske leverandører som leverer rimelige og gode løsninger på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har jo www.mobilblogg.no men da har du jo ikke noen eksternside, og har bloggen din hos dem!

: missforsto litt jeg :)

Endret av resol
Skrevet

i Gallery2 fra gallery.menalto.com er det en funksjon for å laste opp bilder fra Nokia, hvis du kan php så går det kanskje an å sjekke hvordan de gjør det der...

Skrevet

Jeg har laget denne funksjonen på hjemmesiden min. Trikset er å sende mms som mail til en adresse, og ha et script (jeg brukte php) som sjekker denne mailadressen med jevne mellomrom. Da er det forholdsvis greit å få ut informasjonen fra mms-en og gjøre hva man vil med den.

a.

Skrevet
Jeg har laget denne funksjonen på hjemmesiden min. Trikset er å sende mms som mail til en adresse, og ha et script (jeg brukte php) som sjekker denne mailadressen med jevne mellomrom. Da er det forholdsvis greit å få ut informasjonen fra mms-en og gjøre hva man vil med den.

a.

Hei...

Skulle gjerne hatt dette scriptet! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...