Snorre Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Per idag er det nesten uhyggelig hvor mange idioter det finnes på public-servere. Kan nevne de hundre idiotiske tingene de gjør. Som commander pleier jeg å gi my artillery support. Først kjører jeg scan, oi der var det mange fiender på et sted, og il og med ingen venner. Så setter jeg artilleri angrep der. Skriver med store bokstaver at det er artilleri der. "Skriker" det i mikrofonen til alle squads. I tillegg ser jo folk artilleri-merket på minimappet og får beskjed om de er i området. Alikevel finnes det en del idioter som kjører inn i artilleriregnet mitt og trykker punish med en gang de dør. Så har vi de som løper rett inn i bilen din. Her om dagen satt jeg i en humvee og "cruiset" bortover veien med masse folk i bilen. På lang avstand står det en vennlig soldat og kikker på meg. Plutselig løper han midt inn i kjørebanen min, og har jeg tid til å svinge, nei! Selvfølgelig trykker han og punish. Like ille er de som skal løpe inn i granatene dine. Du går sammen med en fyr. Han ser at du kaster granaten mot fienden. Mon tro om han ikke løp rett inn i granat-eksplosjonen. Så har vi de som på død og liv skal ha et fly/helikopter, som da skyter deg i ryggen for å få det. Hva i all verden skal det liksom være godt for. Jeg regner meg selv som en god helikopterpilot og vil gjerne bidra med det til laget. Når da folk på død og liv skal ha det helikopteret blir jeg litt forbanna.
FreeMan Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Noen ganger så kan man lure på hvem man kriger mot. Jeg har blitt drept av mine egne en del ganger, men tar kun punish hvis jeg ser at personen er full av f.... og gjør det med vilje. F.eks. når en idiot synes det er gøy å drepe sine egne på hangarskipet med gunneren i Blackhawk. En gang jeg tok en tanks og ventet på en person som kom løpende. Trodde han skulle ha skyss og bruke gunneren, men kødden begynner å legge miner foran slik at jeg ikke kommer noen vei. Veien er blokkert bak. Blir noe irritert og kjører over minene og gir han punish. Spawner på samme sted og ser at en ny tanks dukker opp. Han hopper inn og kjører uten å plukke opp noen andre. Eneste han ville ha var tanksen. Ser han leker lonewolf med tankser resten av runden. Man mister noe av lysten å spille når man opplever slike idioter. Og idioter er det nok av dessverre.
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg pleier å tilgi teamkiller når jeg kjører på en mine, eller det er en vurderingssak. Når idioter driver å legger miner ved et flag midt i kampens hete, så tilgir jeg ikke..
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Når man først er inne på idioter; Så har man dei som ikkje plukker opp folk midt i ødemarka fordi du fikk motorstopp på bilen din! Eller tenker kun på seg sjølv når dei har funnet ein bil i basen. Ingen teamånd der nei. Kanskje vore ein fordel og fått heile styrken ut i kampene, i stade for at noken må GÅ den lange vegen. Som sagt, skal du ha haik, hold inne E knappen.
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg pleier å tilgi teamkiller når jeg kjører på en mine, eller det er en vurderingssak. Når idioter driver å legger miner ved et flag midt i kampens hete, så tilgir jeg ikke.. øhh... Du tenker ikkje at mina faktisk beskytter flagget da? sperr opp augene dine og følge litt med i stade for og sose rundt og tru at du er på trygg jord.I Ingen er trygg i ein krig. Men vis det er slik dere vil ha det så er det greit for meg. Alle punisher for teamkills, ingen blir mekanikermannen, ingen får reparert kjøyre tøya sine, og skulle du møte på ei fientlig mine, så kan du ikkje desarmere den og forsette kjøyringa. Det er slik det blir om alle idiotene skal på død og liv kjøyre på miner. Er faktisk ikkje så vansklig og få med seg den røde firkanten til høgre som varsler om miner.
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Flere arter idioter finnes i BF2. Egoisticus Trykkeralltidpåpunishus: Denne arten er den best kjente. Hvis noen teamkiller denne rasen, så trykker de automatisk på punish. Lever av: Å banne folk fra servere Drittsekkius kjøreralltidpålandminerius: Nest best kjente arten. Ser landminene og ignorerer dem, istedenfor rapporterer de til det internasjonale forbundet mot landminer og får deg kicket. Lever av: Å kjøre på landminer Folksomabsoluttmåhaflyogfårdegtilåteamkilledemhvisdutarflyetførstius: Denne arten er også ganske velkjent. Hvis de ikke får fly/gjøre som de vil, da gir de deg straff for det Lever av: Å bli overkjørt med vilje Idioticus sprengerflyetditthvisdeikkefårdetius: Denne arten sprenger fly hvis de ikke selv får det. Er gjerne utstyrt med C4 eller bazooka Lever av: Å sprenge fly Greierikkeåflyhelikopter/flyselvomdeskalpålivogdødius: Denne arten skal fly, selv om de ikke egentlig kan hvordan. Kræsjer gjerne 2 sekunder etter takeoff eller på rullebanen. Lever av: Å gjøre ting de ikke kan
w00tson Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Siden Friendy Fire er det farligste i en krig, så er jo dette realistisk ? Men en ting når en minelegger: IKKE minelegg hele driten. Minelegg en del, gjerne i zikkzakkmønster. Da kan vennlige komme seg gjennom, mens FI som kommer susende vil garantert treffe noe. Det er ikke særlig god ide å hindre vennlige tanks & APC å komme seg til krigen, er det vel ? Og hvordan desarmerer man en mine ?
Togo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg bryr meg egentlig ikke om folk som punisher om de kjører over ei mine som jeg har lagt. Greit, de kjørte over mina mi, jeg ble punisha, men de ble drept Jeg bryr meg såpass lite om poeng at jeg kan unnvære -4 poeng fra gang til gang. Men, når folk punisher meg for noe som helt klart var en tabbe fra min side og jeg sier helt klart og tydelig: Sorry (i.e. da jeg skyter på fiender med hagle og *bom* det står en soldat fra samme lag bak) - DA blir jeg arg og får lyst til å drepe vedkommende igjen.
Markaren Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Siden Friendy Fire er det farligste i en krig, så er jo dette realistisk ? Men en ting når en minelegger: IKKE minelegg hele driten. Minelegg en del, gjerne i zikkzakkmønster. Da kan vennlige komme seg gjennom, mens FI som kommer susende vil garantert treffe noe. Det er ikke særlig god ide å hindre vennlige tanks & APC å komme seg til krigen, er det vel ? Og hvordan desarmerer man en mine ? Der finnst alltid en annen vei som oftest, det gjør meg litt ARG.. Hva er vitsen med å kunne sprenge broer når du UANSETT kan komme deg forbi..? PS: Du bruker skiftenøkkelen til å desarmere miner! PS2: Kenneth11: Jeg holdt på å dø av latter Endret 18. juli 2005 av Markaren
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg pleier å tilgi teamkiller når jeg kjører på en mine, eller det er en vurderingssak. Når idioter driver å legger miner ved et flag midt i kampens hete, så tilgir jeg ikke.. øhh... Du tenker ikkje at mina faktisk beskytter flagget da? sperr opp augene dine og følge litt med i stade for og sose rundt og tru at du er på trygg jord.I Ingen er trygg i ein krig. Men vis det er slik dere vil ha det så er det greit for meg. Alle punisher for teamkills, ingen blir mekanikermannen, ingen får reparert kjøyre tøya sine, og skulle du møte på ei fientlig mine, så kan du ikkje desarmere den og forsette kjøyringa. Det er slik det blir om alle idiotene skal på død og liv kjøyre på miner. Er faktisk ikkje så vansklig og få med seg den røde firkanten til høgre som varsler om miner. Jasså? Jeg snakker ikke om miner som ligger der fra før, men miner som legges rundt flagget, bak stridsvogna di mens du blir beskutt fra alle kanter! Man bør heller ha noen anti tank folk til å sprenge fiende kjøretøy i lufta, men å legge miner rundt flag får man heller vente med til kampene avtar. Tror nok det er viktigere i kampens hete å besvare et angrep med mere "målrettet" skyts enn miner...
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 En art til. Egoisticus Trorhanertøffius: Denne rasen liker å prøve stunts/triks etc etc som alle har prøvd før. Blir lett uvenner med andre på serveren. Blir mutinyia på 2 sekunder hvis han/hun blir commander Lever av: Å prøve å være tøff
Windoge Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er en dum ting at dine lagkamerater kjører over miner som du har lagt ut, og at du derfor risikerer å bli straffet for en slik "handling". Litt av poenget med Battlefield er at spillet skal være veldig lagbasert, og fungerer ikke dine lagkamerater, så går det ut over deg. Ganske kjipt, men samtidig litt korrekt.
paknive Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Joa, litt både og. Har spilt på servere der hele laget fungerte perfekt, Alle(uten unntak) fulgt ordre etc fra commander(meg seff) Andre servere derimot, bare teamkill, kick og egoisticus.....
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvilken av egisticusene? Egoisticus Trykkeralltidpåpunishius eller Egoisticus Trorhanertøffius
Togo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med stunts og tricks? Mener du i fly eller helikopter? Bil eller tanks? Jeg elsker å kjøre rally med buggyen til USA, men det er absolutt ikke for å vise meg frem.
000111222 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ein anna plagsom ting er når du er gunner og du ser at ein fiendltig heli er i området. Du prøver febrilsk å gjere piloten oppmerksom på det. men neidå, her fortsetter søndagsturen. Så blir vi beskutt og piloten returnerer sjølvsagt til helipad uten å bry seg om helikopteret rett bak som berre ventar på å få fyre av alle missilane i det vi landar...
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med stunts og tricks? Mener du i fly eller helikopter? Bil eller tanks? Jeg elsker å kjøre rally med buggyen til USA, men det er absolutt ikke for å vise meg frem. De prøver vanligvis på stunts som mange vet om f.eks å kjøre over en ødelagt bro i full fart, som mange vet om på andre servere (ikke den serveren jeg spilte på i en annen topic om det samme), eller å fly et helikopter opp ned..tror de er tøffe hvis de er "Modige" nok til å være selvmordsbombere osv osv
lolindirelensar Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 det mest irriterende jeg NOEN gang har vært med på var når en på laget mitt drev og skjøt en i squaden min HELE tiden, da jeg endelig fikk nok og skjøt tilbake, så begynner han og flame meg og kalle meg noob og teamkiller, ting som dette ødelegger VIRKELIG gleden ved og spille online
Radial Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg legger nesten ikke ut miner lengre. Med min flaks tar det maks 2 minutter før en fullastet vennlig APC deiser over mina, selv om jeg bare har lagt ut én eneste på hele forbanna brettet. Med 5 idioter inni APC'en, så blir det 5 stk punish - og vips så er jeg kicka fra en server jeg brukte lang tid for å komme inn på. &¤¤&/#"! Litt off topic, men siden vi er inne på teamkills og punish... spilte på den halvøya tidligere i dag. "Shar"¤% Peninsula" et eller annet, og som USA forsvarte vi midterste flagg intenst. Så kommer en luring kjørende i en jeep, med fiendtlig kamphelikopter rett over seg. Jeg hopper i tow'en og tar ned helikopteret, som da faller ned på luringen i jeepen (hva er sjansene for det!), som jo selvsagt dør. Teamkill og punish. Ikke overraskende egentlig, men fytte så irriterende (samtidig fryktelig morsomt... det skal liksom ikke være mulig, men men! Håper det svei da han ble teamkilla). Enda mer off topic: Dette har ikke noe med teamkills å gjøre, bortsett fra at jeg teamkilla meg selv. Lekte konge i et fly (nei jeg er ikke noen god flyger...), og hadde skikkelig driven, nettopp tatt ned en black hawk full av poengsankere, og skulle returnere til basen for ammo.. så klarer jeg å bli skutt ned av fiendens artilleri, mens jeg flyr langt over kanonene... hva er sjansene for det da? Tenk så tilfeldig det er. Den mig'en flyr ganske så fort, og når jeg for en gangs skyld flyr over kanonene så blir jeg eid av artilleri. Fantastisk. Og typisk min flaks. Hjertesukk...
Togo Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Nå har jeg gjort litt research, dvs spilt BF2 - og det viser seg at jeg blir straffa med -4 poeng selv om jeg blir punisha eller ikke. Kanskje det er bf.no som har latterlige regler eller bare en bug?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå