random_wannabe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Twisted Sister - Were Not Gonna Take It Har ikke peiling på hvorfor da...
LarsP Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Blood Red Throne - Arterial Lust Ayumi Hamasaki - Trauma
Dr. Jacoby Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 bob marley med is this love, sun is shining, redemption song...eller, egentlig alle bob marley sangene
hylo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Morbid Angel - Immortal Rites. Opeth - Deliverance. Meshuggah - Rational Gaze. Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ.
haarod Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Weezer - Island In The Sun Den var jo fin! Har hatt dårlige erfaringer med Weezer's andre sanger
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Weezer var jo steinbra i sin tid. Platene deres ble spilt utallige ganger på den lokale ungdomsklubben... Om det er like bra å sette på i dag, vet jeg dog ikke.
Eirikk Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Bryan Adams - Summer of 69, er en klassiker av en sommersang!! Har vært en favoritt i flere år nå..
Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jethro Tull - A Passion Play Hørte denne på flybussen og store deler av min fantastiske sydentur i fjor. Kobler den rett til syden og gøy.
Chief_R-W Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Bryan Adams - Summer Of 69 deLillos - Neste sommer Bon Jovi - Livin' On A Prayer Def Leppard - Pour some sugar on me Etter å ha hørt Dragostea Din tei i hele fjor var det ikke annet å komme i sommer stemning.
Stikzen Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Trang Fødsel sanger, postgirobygget, gavin degraw, every time we touch sangen, De derre - Jenter, Surfin USA seff;)
JR Ewing Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kings of Convenience er egentlig utrolig kjedelig, men "Gold in the air of summer" gjør seg en sen, varm sommerkveld.
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Michael Gray - The Weekend Kernkraft 400 - Zombienation In Flames - Dialogue With The Stars Jethro Tull - Bourée Postgirobygget - En solksinnsdag Electric Six - Electric Demons In Love -Danger! High Voltage Saïan Supa Crew - Angela RJD2 - Ghostwriter Outkast - Rosa Parks Big L - Put It On Brother Ali - Forest Whitiker Guns & Roses - Paradise City Children Of Bodom - Children Of Bodom Dope - Die Motherfucker Die In Flames - Suburban Me Iron Maiden - Wasted Years Jørn Lande - Sunset Station Manowar - Warriors Of The World United Metallica - Sad But True deLillos - Min Beibi Dro Avsted Travis - Flowers In The Window Gidder ikke flere nå og dette virker kanskje som en sær liste for de fleste Grunnen til at listen er som den er er vel at det er den musikken jeg har hørt på når det har vært strålende vær enten hjemme, fest eller på grillfest
kakemonster7 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Deilig å se at mange er enige om Postgirobygget
SumSar Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Postgirobygget - "Idyll" og "Sommer på jorda" Og "En sommerdag"
Ṱormod Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Sanger som disse setter sommerstemningen i full gang hos meg: - Bryan Adams - Run to You - U2 - Beatiful Day - DeLillos - UT - Bruce Springsteen - Waitin' on a sunny day - Alan Jackson - Chattahoochie - 2pac - California Love
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå