Gå til innhold

Lys- og viftestyring (baybus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med litt casemodding av pc'n min, og i den annledning legger eg inn flere vifter og lys i kabinettet.

Derfor trenger eg en baybus, men eg har ikke funnet noen som gjør det eg trenger at den gjør, og eg har ikke kompetansen selv til å lage den.

Derfor lurte eg på om det er noen der ute som kan elektronikk som har lyst å lage en til meg? Eg kan forklare videre hva eg trenger via epost. Eg betaler selvfølgelig.

På forhånd takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SEnd en mail og jeg kan se hva jeg kan gjøre. Du kan jo kjøpe digital doc. Den kan du slå av og på vifter. Kan sikkert plugge inn andre ting også (lys). Det er ikke akuratt en baybuys da, den slår av og på viftene automatisk (Kan stille inn hvilken temperatur dem skal slå inn på)

Se også på http://www.microplex.no

Skrevet

Digital doc5 er jo svindyr....

da er det bedre å prøve å lage en selv, selv om du ikke helt har troa på det....

lærer mye underveis, kan komme godt med senere også...:smile:

prøv!

:grin:

• 2 uker senere...
Skrevet

Quote:

Den 2002-07-30 15:34, nomore skrev:

Holder på med litt casemodding av pc'n min, og i den annledning legger eg inn flere vifter og lys i kabinettet.

Derfor trenger eg en baybus, men eg har ikke funnet noen som gjør det eg trenger at den gjør, og eg har ikke kompetansen selv til å lage den.

Derfor lurte eg på om det er noen der ute som kan elektronikk som har lyst å lage en til meg? Eg kan forklare videre hva eg trenger via epost. Eg betaler selvfølgelig.

På forhånd takk =)

Hei, du kan se litt på denne, kanskje dette er noe du er på jakt etter. http://djsonic.dhs.org:8000

ps. Hjemmesiden er under opparbeiding, så se bort i fra alle feilene :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...