Stian0 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Fettern min har en Western Digital Ekstern harddisk, problemet er at strømforsyninga til harddisken er ødelagt, altså den kabel saken som man stikker inn i harddisken så den får strøm er knekt inni. Er det mulig å finne sånne strømforsyninger på nettet? Vi har lett igjennom komplett.no men finner ikke noe. Takk for hjelpen på forhånd.
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Beste du kan gjøre er å sende mail til wd eller til der hvor du/dere kjøpte disken. De kan sikker hjelpe dere med det. Men får eg spørre dere om hvordan i alledager klarte du/dere knekke den?
krippa1970 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er nok best å kjøpe en ny hos butikken som solte den disken.Men jeg tror det blir dyrt.Vis du får tak i en med same spening uorgonalt er det nok biligere.Skjekk bege
petterg Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Les hva som står på den. Du trenger en som gir samme spenning (måleenhet V). Og gir minst samme strøm (måleenhet A), evt minst samme effekt (måleenhet W eller VA). Biltema, Clas Ohlson.... selger slike. Hvis du ikke har bruk å flytte disken rundt er det mye greiere å skru opp kabinettet og koble den til som en vanlig ATA disk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå