Gå til innhold

Hjelp ang. addOns

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lest alle trådene her ang. addons, men har likevel noen spørsmål. Jeg lastet ned 3 stk. fra sider som det ble linket til, på alle moddene fikk jeg beskjed om at de brukte over 32 mb minne eller no og wow ble avsluttet. Utseendet på wow ble også stygt og det var alt for mye dilldall. Jeg lurte på om dere kunne linket til 1 mod som er oppdatert etter den nyeste patchen og som har alle tingene inkludert i seg. De tingene jeg vil i allefall ha er:

* slippe å måtte vente på quest information

* Når du holder over et item får du se sist det var på AH, pris på AH osv.

Kunne noen linket til en bra mod ?

Takk

Endret av Jihadinmymind
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gypsy Mod er fin til å renske opp interfacen endel. finner den og på linken over.

Den har og en egen patche sak som oppdaterer UI'en når du vill.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Ultimate Book of The Dead - Logger alt av kills, og viser mye fin PvP stats. En annen god ting er at den viser om du vant eller tapte sist mot vedkommende, kjekt når man møter folk av motsatt faction :p

Gatherer - Har du en gathering profession er dette et must, hver gang du plukker en blomst eller graver ut mineraler så blir dette vist på kartet, fint når man skal tilbake dit senere.

EquipCompare - Når du holder muspekeren over items, så viser det hva du selv har på characteren din nå. Veldig greit når man skal sjekke Need/Greed på rolls, og for AH.

Atlas - Se på det som NAF's Veibok for WoW. Du kommer til å havne i en uoversiktlig instance, og for at du ikke skal få et utblidt møte med en boss som er like kjiip som natten er lang, så burde du orientere deg rundt ved hjelp av denne.

Titan Panel - Gir deg en liten søt bar øverst på skjermen, som viser diverse statistikk, bla. hvor lenge du har igjen til levelup, hvor mange fps og hvor mye latency du har, etc. Legger også til coords på kartet ditt, praktisk-fantastisk.

Det er vel de jeg bruker mest iallefall.

Er du en statshore, så bør du sjekke ut DamageMeters også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...