Gå til innhold

Trenger hjelp med Grand Turismo 4


0069

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt denne spillet....og den er d""" bra :) men har et par spørsmål. Jeg har spillt til 2.5% og kjører Pontiak sunfire GXP Consept `02...og jeg har bare $8000 har kjøpt litt til bilen min...men ja vil spøre om noen kan si hvordan kan jeg tjene mye penger på kort tid? og hvilket bil er det best å kjøpe? og hvorfor får jeg points? har 1946

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop kjøpt denne spillet....og den er d""" bra :) men har et par spørsmål. Jeg har spillt til 2.5% og kjører Pontiak sunfire GXP Consept `02...og jeg har bare $8000 har kjøpt litt til bilen min...men ja vil spøre om noen kan si hvordan kan jeg tjene mye penger på kort tid? og hvilket bil er det best å kjøpe? og hvorfor får jeg points? har 1946

Grattis med et sjef spill.

 

Mest moro får du hvis du ikke spriter opp alle bilene med en gang, men vinner det du kan med de bilene du får i licence og missions. Ellers er en god begynnerbil en brukt mitsubishi lancer '92 modell.

 

Hvis du dør etter masse penger kan du f.eks vinne toyotaen i det 2. special conditions løpene og selge den for ca 260000 cr. men som sagt anbefaler ikke å gjøre det før du ikke kommer videre i spillet uten en bedre (og dyr) bil.

 

a-spec poeng får du fra 1 til 200 for hvert race i spillet (max 200p uansett hvor mange ganger du kjører et race). 1p betyr at du har en jæ*** mye bedre bil enn konkurrentene, 200p betyr at du er en jæ*** god sjofør (og at bilen din er mye dårligere enn motstanderne).

 

Har nå 96.5% 71000 A-spec og 620 biler, sliter med noen missions og noen is/rallyløp.

Endret av touring_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...