Gå til innhold

Beste Spill intro?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Spilte nylig GT4 og ble helt stum av introen!!den var rett og slett religiøs!! :p !Aldri sett bedre intro!! og så tenkte og starte en tråd om hva andre synes så spørsmålet er da.......:

Hva synes dere er den beste spill introen dere har sett???

jeg synes da selfølgelig GT4'es men det hadde jo vært artig og høre va andre syns :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den orginale introen til command & conquer. den husker jeg den dag i dag.

Sikkert litt old school nå men :p

Er det noen som vet om en side der den ligger på nettet?

Endret av mushi
Skrevet
Jeg liker introene til Battlefield. :)

1942 :love: Ble litt skuffet over bf 2 sin intro (fordi den var publisert på forhånd, så det ble ikke så spennende)

Skrevet

Og kan vi for guds skyld bare begrunne svarene i denne tråden? Hvis ikke kommer denne tråden til å ende opp som en telletråd, og det er jo ikke særlig bra?

On-Topic:

Diablo 2: Denne introen var rett og slett stilig. Den fortalte litt av historien bak spillet, og jeg satt med en slik tom følelse igjen etterpå. Det jeg hadde opplevet kunne ikke måle seg med dette, og jeg ville gjort hva som helst for å være der, oppleve magien og alt det underlige der. Teknisk sett var filmen på den tiden ganske imponerende. Alt så meget bra ut, og det var ikke smått med detaljer.

World of Warcraft: Denne introen viser ikke så mye av spillet, og sier oss vel heller ikke så mye om verdenen, men er alikevel en meget vakker intro. For det første så skal det sies at musikken er minneverdig. Jeg ville si at stemmningsmessig når du hører denne musikken overgår den nesten ringenes herre-musikken. Detaljene er store i denne introen. Det er nesten så jeg synes at dvergen i begynnelsen er virkelig. Hvordan de har animert snøen er jo bare fantastisk. Jeg liker og scenen der en tauren druid (?) heller støv utover i luften som blåser videre utenfor stupet. Dette mye også på grunn av den vakre musikken. Det hele får meg til å føle meg mer levende.

Battlefield 1942: Få spill har like engasjernende musikk som dette spillet. Dette er intet unntak i introen. Tanksene ruller bortover sandynene og trompetene (?) spiller en grisefet melodi. Detaljene er ikke små i denne introen heller. Jeg liker spesielt den scenen der en tanks kjører over en soldathjelm som ligger ensom på bakken og blir klemt flat. De japanske flyene som flyr mellom antiluft-skyts og senker et krigsskip med torpedomissiler er heller ikke et alt for lite imponernde syn.

Det er jo flere gode spill-introer, men de kommer jeg ikke på i farten. Min favoitt blant de jeg har nevnt er kansje BAttlefield 1942 min favoritt, med WOW-introen hakk ihjel. Ellers håper jeg folk følger mitt eksempel utover i trådn så slipper vi disse telletråd-symptomene ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...