Gå til innhold

Hvem er best mot deg i PVP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som 60 mage er mine erfaringer som det norpheus sier. Som 45 warrior har eg vell egentlig ingen gode erfaringer. Som priest (shadow, lvl 35) så er det egentlig ingen problemer, priests er gode på low-level (i allefall etter min erfaring). Devouring plague FTW.

Men forøvrig må eg vell gjerne nevne at eg strengt tatt ikkje er så god 1-mot-1.. Innrømmer at eg blir fort stressa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paladin

1: En _god_ shaman med et _bra_ våpen, i motsetning til alle shitkidsene som starter shamans i håp om å wtfpwne er vanskelig å ta. er vel 50/50 om hvem som vinner.

2: MS critbuild warrior med Reaper og lignende er ikke koselig, men går som oftest bra, siden jeg er paladin med engineering, har jeg en hau med muligheter å forsvare meg med.

3: Mage. Poly -> nuk -> counterspell -> instant cast spells etc etc er jævlig.

.

.

.

.

.

.

99: Rogue. En rogue har liten eller 0 sjangs mot en prot sepcca paladin som har møtt en mengde med rogues tidligere :yes:

Skrevet

Som Mage(56) har jeg mest problemer mot:

1. Priest (shadow)

2. Shaman

3. Warlock (av en eller annen grunn :blush: )

4. Druid

5. Rogue

6. Paladin

7. Warrior

Gidder ikke putte opp samme class som meg selv på lista..

Skrevet

Jeg er mage.

1. Preist (Jeg er redd de)

2. Druds (Går ikke an å polye)

3. Warlocks

4. Shamans

5. Alle andre unntatt rogue og warior

6. Rogue og warior

Skrevet
99: Rogue. En rogue har liten eller 0 sjangs mot en prot sepcca paladin som har møtt en mengde med rogues tidligere :yes:

Protection paladin er noe onde greier. Jeg viste ikke det fantes engang, før jeg måtte bite i gresset med min shaman etter en 5 minutters kamp mot en pally. Jeg var så vant med at alle paladiner var retribution (purgebare) paladiner. Reckoning er onde greier mot alle med 15-20%+ critsjanse..

Skrevet

Klasse: Mage

Føler jeg kan ta de fleste, hvis jeg får polymorpha dem først. Men hvis en shaman går på meg først, så er jeg død. Priests og druids kan også være vanskelige, særlig priest. Warriors er både det letteste og det vanskeligste. Det har så sinnykt mye å si på utstyret og skillsa. En warrior med PvP settet + reaper som har peiling, kan knuse meg lett.

Skrevet
er Priest: (starta i går)

men regner med at rangeringa av folk som banker meg enklest er:

- rogue :no:

- warrior

-shaman

de fleste med melee våpen banker vel meg, tror jeg

ehm...Priest EIER Warrior!

Jeg som priest sliter mest mot rogue...

De jeg tar enklest er Warrior. Mage. Lock og Pala

Skrevet
er Priest: (starta i går)

men regner med at rangeringa av folk som banker meg enklest er:

- rogue :no:

- warrior

-shaman

de fleste med melee våpen banker vel meg, tror jeg

ehm...Priest EIER Warrior!

Jeg som priest sliter mest mot rogue...

De jeg tar enklest er Warrior. Mage. Lock og Pala

okey, da. min feil... :p

Skrevet

Haha, så det blitt "mote" å si at "rogues knuser jeg lett"? Vel, dere må ha spilt mot noen jævlig dårlige noen :dontgetit:

I allefall, jeg spiller rogue, og vil si at jeg nesten har to lister; "bli oppdaga-lista" og vanlig :D Men sånn gjennomsnittlig vil jeg si at det er slik:

1.Hunters (om jeg blir kita)

2.Warlocks (om de oppdager meg først. Sier bare en ting: "Hidrasactum")

3.Shadowpriests

4.Rogues

5.Shamans

6.Paladins

7.Warriors

8.Mages

9.Druids

Skrevet

Er 56 druid.

Har ikke for vane å komme opp i så voldsomt mange 1on1 fighter, og sliter litt pga manglende trening i det (er en jævel på support ;))

De jeg sliter mest med er en god shaman og en god lock tenker jeg. De fleste shamans og locks er jo dårlige så det er ikke så voldsomt problem, men når de kan klassen sin så er det et helvete. Priests er også en del slit.

Videre kommer mage da de kan være litt heldig å smekke ned hele livet mitt på noen sekunder (en liten glipp på natures swiftness og jeg er som regel død heh).

En god rogue er også litt irriterende da jeg ikke tåler noe særlig i casterform, og sliter hvis jeg blir stunnet i evigheter (har ikke noe stamgear atm). Warriors varierer egentlig veldig, men kan vel slite de ut tenker jeg (så lenge de ikke drar den helvetes executen).

Hunters pleier å være relativt lette da jeg kan sette pet ut av spill (hibernate).

Egentlig så frykter jeg mest gode spillere og ikke klasser i seg selv.

Skrevet

Shadowpriest hadde jeg egentlig ikke problemer mot noen, bortsett fra rogues som kom når jeg hadde 10 % hp og noen ganger Druids. Seige Druider :) Som warrior nå i 37 sliter jo mot alt, men er vel bare og trene :)

Skrevet (endret)

Meg: lvl 60 Paladin.

og på level 60 er alle klasser et slit med paladin... Ingen jeg kan være sikker på å ta, slik det er med Mage vs Rogue, Shaman vs Mage osv.

Men her er lista, fra vanskeligst til lettest:

1. Priest

(Mana burn gjør livet hardt, og en paladin uten mana er som en naken warrior. Dispeller alt av seals og blessings så jeg ikke gjør dmg i det hele tatt)

2. Mage

(Ufattelig dmgoutput, og hvis de får inn en counterspell på healinga mi er jeg solgt)

3. Shaman

(Sier seg selv, ingen svakheter)

4. Warrior

(Warrior med 2h, og sinnsykt eq. er et rent blodslit)

5. Rogue

(50/50 hvis jeg ikke er prot specca, da er oddsa på min side, kan være et slit hvis de har bra eq. og stealther hele tiden)

6. Druid

(Lang kamp, men S. of Wisdom gir meg nok mana til å holde ut)

7. Hunter

(Lett hvis jeg kommer meg innpå, har han nok plass og er flink til å kite blir det et helvette)

8. Warlock

(Er den klassen jeg kan minst, men med Shadowresistance aura så går det somregel fint, avhengig av SoC procs, som alltid)

Endret av apollox
Skrevet (endret)
6. Druid

(Lang kamp, men S. of Wisdom gir meg nok mana til å holde ut)

Tar du en druid på mana? Druid på lvl 60 har vel 5.5k mana (+-) og innervate i tillegg.

tar han ikke på mana, men gjør mer dmg enn han, så han må bruke mer mana på healing :)

(åhh, det føltes godt å si at jeg faktisk gjør mer dmg enn en klasse... tror druid er den eneste òg faktisk.)

Endret av apollox
Skrevet
tar han ikke på mana, men gjør mer dmg enn han, så han må bruke mer mana på healing :)

(åhh, det føltes godt å si at jeg faktisk gjør mer dmg enn en klasse... tror druid er den eneste òg faktisk.)

ok, tror jeg må teste det en gang... Pleier å kunne outmanae pallys heh.

Bearform er jo også en mulighet for å få opp mana igjen og bruke frenzied regeneration (2000hp).

Druids suger å grinde med ja :p

Skrevet

ok, tror jeg må teste det en gang... Pleier å kunne outmanae pallys heh.

ja jeg ser det ofte at druids holder ut lengre enn paladins, men det er fordi de bruker Seal of Command, istedenfor Seal of Wisdom.

Seal of Wisdom fyller jo på 90 mana på nesten hver hit.

Skrevet

Som Rogue (lvl 50) sliter meg mest mot:

Hunters (dersom de spotter meg først.. får jeg inn en Ambush på dem, er de garantert døde).

Warriors

Shadowpriests (Om de spotter meg først, og får in SW:P, og de kan og spille klassen sin)

Paladins

Shamans

Mages

Som Shadowpriest (lvl 44):

Rogues (om de får inn ambush)

Shamans

Paladins

Mages

Hunters

Warriors

+ generelt alt som har trinketen som breaker Fear... De ødela det ENESTE forsvaret priests har ved og gi den trinketen til "alle".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...