Talker Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg installerte san andreas, å hadde det morro helt til jeg la meg.. Men andre gangen jeg åpnet San andreas, så virket ikke musen i spillet i det heletatt. Det gikk ann å bruke den i menyene, men ikke velge noe (klikke) der. Når jeg reinstallerte det, så funket musen som den skulle i menyene. Men når jeg kom inn spillet, så sluttet det å virke igjen. ANDRE gangen jeg reinstallerte det, så virket musen i menyene, å det gjør den enda, men IKKE i spillet... Noen som kan ha noen anelse på hva som gjør dette å hva jeg kan gjøre?? (Logitech MX518) EDIT: Leif Endret 15. juli 2005 av Talker
Simen1 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Feilpostet. Denne tråden flyttes fra "Spill -> Spørsmål og svar - PC" til "Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Grand Theft Auto". Det er sikkert best å samle alle GTA tråder der selv om det bare er korte spørsmål og svar som riktignok omfattes av kateogorien tråden ble flyttet fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå