Gå til innhold

Guild Wars disconnecter hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selvfølgelig måtte noe slikt skje. Jeg kan spille ca 5-10 minutter før det kommer opp en feilmelding og jeg blir disconnectet. Jeg kjører trådløst internett på PC-en for tiden, men dette skulle da ikke hindre meg i å spille Guild Wars? Linjen er 768/128, nettverkskort er et Jensen 802.11g. Jeg har prøvd alt nå, men ingenting fungerer.. :cry:

edit: signalstyrken ligger på "Veldig bra" hele tiden.

Endret av V36a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Siden det er trådløst og ingen andre har dette problemet (som eg har lest) så er det nok noko med at det er trådløst.

Nå fikk jeg nok av det hersens trådløse kortet, og fikk i meg en 10-meters nettverkskabel. Fikk den gratis til og med, siden jeg har jobbet på dataforretningen før :)

Så nå bør det ikke bli noe feilmeldinger!!

Edit: Joda, har fortsatt samme problemet. Men nå tar det litt lenger tid. Nå gir jeg opp snart. 500 kroner rett ut av vinduet.

:cry:

Endret av V36a
Skrevet

Nå har jeg fått fikset det! Fjernet den vonde linken i oppsettet, som i dette tilfelle var den trådløse ruteren som igjen var koblet til den vanlige ruteren. Blir en del pes med bytting av kabler og sånt fremover, men Guild Wars er definitivt verdt det! Har spilt i over 6 timer idag, og har funnet meg drømmepartneren, ei Ranger-jente :p

Artig å queste med, fordi hun er faktisk ganske god å :)

OT: Hvordan finner man Guild Wars på X-fire? Ser ikke spillet i lista, og har prøvd å lete. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...