Gå til innhold

Ny patch til BF2 snart klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nope, det er 99.9% sikkert bare en fix til 1.01 som fikser memoryleak'en...

Er redd du har rett :( En skikkelig patch til bf2 hadde vert for godt til å være sant..

 

Lurer litt på om folka bak EA spiller noen av spilla selv, eller kanskje det hadde vært for sadistisk.. ;)

 

Gjør vel ingenting om det blir 18 år vel? Alle som har lyst til å spille GTA spiller vel det? hmm.gif

Nåh gutt, du sjønner vel at EA tjener mindre penger hvis de ikke for solgt til de under 18 ? :roll: .. Men tror egentlig ikke det hadde hatt noe å si, blod er skøy :D

Lenke til kommentar

klarer meg fint uten blod jeg iallefall.. Battlefield fokuserer jo lissom på den "positive" delen av krig...(den samme siden som WW2 filmer fra 50-60 tallet viste, da krigen fremdeles var "the good war").

 

Hvis de legger til blod og gørr synes jeg man forflytter fokus bittelitt vekk fra "fun and play" delen av skalaen...(den delen som gjør at unge gutter blir fascinert av våpen, hangarskip, kampfly o.s.v...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
har ikke noe imot litt blod jeg heller...det blir liksom litt mer realistisk, men et problem er det ikke, hvordan blod liker dere? "røykblod" eller blod som splatter?:p

Ehh..om du i heletatt skiller mellom blodtyper på den måten så er du litt ustabil...i min bok iallefall..hehe :p

 

Men hadde ikke gjort noe med litt blood and gore i bf2 da...og med det samme så måtte medics utføre ingame kirurgi og kjøre ambulanse..når du ble truffet så kunne du ligget på slagmarka uten en fot mens du ropte på mamma... I want MAX REALISM!

 

hmm...hadde kanskje ikke gjort seg likevel.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...