Gå til innhold

Kjøpt guildwars, men feil under installasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har råd

Akkuratt... Har ikke no særlig penger å bruke på dette nå...

Men hva har det å si at jeg kan bruke 2x i stedet for 8x som det står på kortet?

 

EDIT: Hvis :whistle: jeg får dette til å funke har jeg tenkt på å være ranger/ele eller ranger/warrior, er det bra?

Endret av P.E.R.J
Lenke til kommentar
Hvis du har råd

Akkuratt... Har ikke no særlig penger å bruke på dette nå...

Men hva har det å si at jeg kan bruke 2x i stedet for 8x som det står på kortet?

 

EDIT: Hvis :whistle: jeg får dette til å funke har jeg tenkt på å være ranger/ele eller ranger/warrior, er det bra?

Hvis du ikke har støtte for 8xAGP på hvedkortet, degarderer kortet seg til 2x. Så det skal nok gå bra ja!

Lenke til kommentar
EDIT: Hvis  jeg får dette til å funke har jeg tenkt på å være ranger/ele eller ranger/warrior, er det bra?

 

Dette funker helt fint ja, ranger er en fin klasse å lære seg spillet med. Jeg anbefaler deg å unngå necromancers og mesmers helt i begynnelsen før du har lært deg hvordan spillet fungerer, da de er de vanskeligste klassene å spille. (Mener jeg)

Lenke til kommentar
ok

Hvilke av de to anbefaler dere da?

Hvor mye energi har en ranger?

Er det kansje lurt med ranger/warrior siden man da har både longrange og melee? Kan man ha med seg sverd og pil og bue samtidig?

 

Ja, man kan ha med seg sverd og pil og bue samtidig, men ikke bruke de samtidig. (Det skjønte du vel.) Jeg ville ikke anbefale det, da det som oftest er best å spesialisere seg i bruk av en type våpen. Om du ikke vil rollespille eller noe, da. :)

Lenke til kommentar
|Hvor mye energi har en ranger?|

 

Kommer ann på armor du har det.

Kan du gi et eksempel?

Kan man bruke ele spells selv om man har bue i hånda?

 

Edit: Da tror jeg at jeg bestiller dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305433&view=detailed i dag. Det funker til GW selv om jeg bare kan bruke 2x?

Hvor bra grafikk kan jeg bruke med det kortet?(og 1,2 :blush: Ghz prossessor,512 mb ram)

Har skjønt det som at man kan velge hvor høy grafikk man skal bruke?

Hva er forskjellen mellom det og dette? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302118&cks=PRL

 

Edit2: Hva er det som er bedre med dette(siden det koster mer): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310904&view=detailed ?

Endret av P.E.R.J
Lenke til kommentar

Takk, jeg tror jeg går for et av de jeg har nevnt før.

Tenkte på å kjøpe et dyrere et for å kunne spille litt flere spill, men da trenger jeg jo ny pc uansett ;)

Må man ha langt over recommand specsa for å kjøre maks grafikk?

Btw, hva heter den monk skillsen der man healer seg selv? Tenkt litt på å være ele/munk.

Sett på ele/me og, flere som synes at mesmer er en dum klasse å begynne med?(mener som 2nd, men da har man kansje spillt litt når man velger det har ikke peiling.)

Endret av P.E.R.J
Lenke til kommentar

Så hvis man ikke rører noen går den automatisk på seg selv?

Prøvde GW på pappa sin pc, han har radeon 9200, det gikk helt fint.

Så hvis de har det nede i byen får jeg prøvd GW i dag!

Edit: Det hadde de ikke nei :( Må nok bestille fra komplett likevel...

Endret av P.E.R.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...