Gå til innhold

Dal'Rend's Rogue eller Hunter våpen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor tar crit over høyere dps. JEg er for høyere dps, enn lavere dps med spikes. Derfor bruker jeg Ice Barbed Spear. 200 ekstra hp, 21 agi pluss 15 agi enchant som jeg skaffer snart. Og hvorfor se på dps på et melee våpen. Vi er huntere, ikke melee. Melee brukes kun ved wing clip. Må du bort mot fienden for å slå på de, så har du gjort noe forferdelig galt. F.eks gått tomt for kuler eller ødelagt våpenet. Som hunter går jeg kun for stats på våpenet. Lite vits å gå med f.eks change on hit våpen. Jeg tar heller hit over crit. Atm har jeg 21.82% crit, 4097 hp, 3090 mana og 163.6 dps. Er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Saken er vel den at det er et helvete for en hunter uansett når han skal ha seg et melee våpen... Jeg har en glemt lv60 hunter stua vekk i et eller annet hjørne av Stormrage, og husker hvor vanskelig det var. Rulla du på en dagger, så fikk du kjeft av roguen, prøvde du deg på en staff så klikka mage/priest/druid, og prøvde du deg på axe, sword etc, ja så var det paladine og warrior tur til å kjefte på deg... Vurderte å kjøpe med to blomterbuketer jeg kunne ha en hver hånd en stund, jeg trengte jo tydelig ikke noe bedre uansett...

 

P.S: Fikk meg omsider Peacemaker, Destiny droppa, så da fikk alle warriorene noe annet å tenke på, og alle syntes tydelig det var OK at jeg rolla på noe til en foranding :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...