Dondrio Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 ser bare Rogue, Rogue og flere Rogue overalt! deadmines grupper som består av 2 - 3 rogue, spør jeg etter gruppe til noe er 50% av alle som svarer rogue! Så hvorfor velger alle rogue? ok, kansje litt morro og Stealth'e og snikke seg intil fienden (nå har ikke jeg spillt rogue mer en til lvl 10 da men) begynner og bli litt små lei av alle roguene her på Sylvanas (alliance sia)!!!
PSV Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil ikke si at WoW har for mye Rogues, se heller på huntere!!! Serveren min (Aszune) kryr av huntere.... halvparten av dem i Ironforge er Huntere omtrent, 1 tredjedel av guildet mitt (112 medlemmer atm).. er huntere! Det er villt!
Alucard_21 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Vel, på min server så ser jeg bare Huntere.. Spiller Hunter selv
Dondrio Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 (endret) hmm, syntes det ikke er så mange huntere jeg, men det er jo sikkert forskjell på serverene og! Vel, på min server så ser jeg bare Huntere.. Spiller Hunter selv sad.gif det er lov og bytte character da Endret 14. juli 2005 av Dondrio
Sandiz Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 lolz, tehr liek once was liek a rogue in lotr (lord of teh ringz lol) so liek now all tehm allianz playz teh rogue humanz or niteelfz!
Alucard_21 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hmm, syntes det ikke er så mange huntere jeg, men det er jo sikkert forskjell på serverene og! Vel, på min server så ser jeg bare Huntere.. Spiller Hunter selv sad.gif det er lov og bytte character da Er en av de første Huntere som ble lvl 60 på min server, og jeg elsker Hunter
Ickz Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hmm er enig i at det er mye rogues, hvertfall på burning blade der jeg spiller i følge warcraftrealms.com er 18% av alle på serveren rogues! her er linken forresten
Yosuf Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 begynner og bli litt små lei av alle roguene her på Sylvanas (alliance sia)!!! Verre på horde sia
Alucard_21 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Her er servern min http://www.warcraftrealms.com/census.php?s...&servertypeid=1
Dondrio Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Verre på horde sia du er horde på sylvanas du da? liker ikke hordene... du er så slemme og dreper oss hele tia i Redrigde hadde de vært litt omtenksome og snille så skulle jeg kansje tatt meg en titt men
Sigga Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Fordi det er en meget enkel klasse å spille imo. Bare å pøse på med sinister strike osv.. Blir ensformig etterhvert, tro meg.
OlaTK Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 vell rogues er ganske enkle å spille med. Spesielt i starten, senere blir det litt vanskeligere, men det er en morsom klasse og de eier til grinding. Så det kan jo være noen grunner.
dnthalhuk Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Rogue= easymode. Enkelt å føle seg som verdensbeste, bare å stealthe inn på motsatt faction players med 10 % hp som grinder og dessuten er de kjapp å grinde med.
Iver. Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Fryktelig mye huntere på min server også, det er en kjedelig klasse å spille, angrer på valget mitt. har lagd meg en priest som skal være main alt
Gjest member-60584 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 deilig at det er mange rogues. er rogue på alliance selv og horde rogues er så lett eid. gratis HK omtrent... easy mode.. både ja og nei.. shaman derimot.. easymode... windfury totem, earthbind, grounding, fyr ut shock, slå, fyr ut shock. oi jeg har lite HP. warstomp(man er seff ku) heal full hp. fyr ut shock, slå, fyr ut shock, slå. oi sann lite hp igjen. nature swiftness instant heal til full. oi døde visst :/ reincarnate! jeg har spilt shaman og det er latterlig....
czr Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det er lite som er så fantastisk som når man står og hamrer løs på en mob. Nyter livet og slår og slår. Looter, løper videre, tar neste mob.. Så plutselig. schirstj. hakk, hakk hopp hopp, ADHD 2 tha max.. og så ligger jeg der.. stealth.. borte..
NightKeeper Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ser bare Rogue, Rogue og flere Rogue overalt!deadmines grupper som består av 2 - 3 rogue, spør jeg etter gruppe til noe er 50% av alle som svarer rogue! Så hvorfor velger alle rogue? ok, kansje litt morro og Stealth'e og snikke seg intil fienden (nå har ikke jeg spillt rogue mer en til lvl 10 da men) begynner og bli litt små lei av alle roguene her på Sylvanas (alliance sia)!!! Kryr av rogues paa hordesiden paa Sylvanas og Har aldri likt klassen jeg heller...er vel den jeg misliker mest
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 deilig at det er mange rogues. er rogue på alliance selv og horde rogues er så lett eid. gratis HK omtrent... easy mode.. både ja og nei.. shaman derimot.. easymode... windfury totem, earthbind, grounding, fyr ut shock, slå, fyr ut shock. oi jeg har lite HP. warstomp(man er seff ku) heal full hp. fyr ut shock, slå, fyr ut shock, slå. oi sann lite hp igjen. nature swiftness instant heal til full. oi døde visst :/ reincarnate! jeg har spilt shaman og det er latterlig.... Hvis du har spilt Shaman så mye, hvorfor fyrer du da avgårde et windfury totem? Vet du ikke at Shaman har en weap.enchant som heter WindFury? Du har nok spilt en del Shaman ja...
likferd Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 deilig at det er mange rogues. er rogue på alliance selv og horde rogues er så lett eid. gratis HK omtrent... easy mode.. både ja og nei.. shaman derimot.. easymode... windfury totem, earthbind, grounding, fyr ut shock, slå, fyr ut shock. oi jeg har lite HP. warstomp(man er seff ku) heal full hp. fyr ut shock, slå, fyr ut shock, slå. oi sann lite hp igjen. nature swiftness instant heal til full. oi døde visst :/ reincarnate! jeg har spilt shaman og det er latterlig.... Du har spilt shaman til level 4?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå