Øyboer Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg Flasha BIOSen min for en stund siden, og etter det har pcen min ikke funnet noen cd rom...jeg har en cd/dvdbrenner og en dvd spiller, det er vel noe i bios jeg må stille inn for at pcen skal finne dem... Problemet er at jeg absolutt ikke klarer å fikse dette, så jeg lurer nå på om noen kan fortelle meg åssen jeg flasher BIOS til bake til den jeg hadde før... Jeg har en backupdisc * Stygg skrivefeil i tittelen er fikset av moderator. fyy * Endret 13. juli 2005 av Simen1
Øyboer Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 hehe, nei jeg må absolutt si meg stolt av meg selv nå... Jeg klarte faktisk å finne ut av alt, hvilke instillinger som skal være i BIOS og hvordan man flasher tilbake...
Freeky2k Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Er vel ikke så stort å flashe tilbake viss du allerede har greid å flashe en vei, siden det er samme prossesen. Men det er bra du fikk det til Endret 13. juli 2005 av suprsid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå