Gå til innhold

Hvem på Hw.no forumet kjenner du privat?


Litejk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Catch|Elendil ftw

5400029[/snapback]

 

Har aldri tenkt over det, men det er dén elendil som henger her på forumet, ja. Skal spille mot ham og hans kamerater på søndag. :cool:

5420700[/snapback]

 

 

#Stolt# av kameraten min :p

Ja han er blitt populær etter han blei tatt varmt imot i catchgamer.Nå har eg bestilt bf2 og eg gleder meg til å knive han :p(trur det blir omvendt)

Lenke til kommentar
#Stolt# av kameraten min :p

Ja han er blitt populær etter han blei tatt varmt imot i catchgamer.Nå har eg bestilt bf2 og eg gleder meg til å knive han :p(trur det blir omvendt)

5420915[/snapback]

 

Glimrende spiller - har møtt ham et par ganger public. "Kjenner" flere andre i Catch som antageligvis er gode venner av ham også.

 

Litt rart, har vært på forum med ham så lenge uten å skjønne at det var ham.

Lenke til kommentar
#Stolt# av kameraten min :p

Ja han er blitt populær etter han blei tatt varmt imot i catchgamer.Nå har eg bestilt bf2 og eg gleder meg til å knive han :p(trur det blir omvendt)

5420915[/snapback]

 

Glimrende spiller - har møtt ham et par ganger public. "Kjenner" flere andre i Catch som antageligvis er gode venner av ham også.

 

Litt rart, har vært på forum med ham så lenge uten å skjønne at det var ham.

5421420[/snapback]

 

Det er vel ikke så lenge siden han skifta brukernavn, han het vel ^Kje!l eller noe sånt før.

Lenke til kommentar
#Stolt# av kameraten min :p

Ja han er blitt populær etter han blei tatt varmt imot i catchgamer.Nå har eg bestilt bf2 og eg gleder meg til å knive han :p(trur det blir omvendt)

5420915[/snapback]

 

Glimrende spiller - har møtt ham et par ganger public. "Kjenner" flere andre i Catch som antageligvis er gode venner av ham også.

 

Litt rart, har vært på forum med ham så lenge uten å skjønne at det var ham.

5421420[/snapback]

 

Det er vel ikke så lenge siden han skifta brukernavn, han het vel ^Kje!l eller noe sånt før.

5421890[/snapback]

 

Elendil betyr Kjetil på alvsk

 

også kjenner eg deg litt da Martin, via TS:P

Endret av brd
Lenke til kommentar
Jeg har sett thomasr han hadde lacoste bannebånd med Ecco sko, og en sinna venn.

5417654[/snapback]

Hadde pannebåndet mitt på seg sko? :dontgetit:

5420743[/snapback]

 

Er ikke riktig sikker jeg om det var du eller bannebåndet som hadde sko, med ecco var det. Det husker jeg.

 

btw man, litt sånn off topic, hvordan står det til med totalkapitalrentabiliteten?

Lenke til kommentar
btw man, litt sånn off topic, hvordan står det til med totalkapitalrentabiliteten?

5422307[/snapback]

 

Tror ikke jeg kjenner altfor mange fra hw på privatbasis. Muligens det dukker opp overraskelser med tiden.

 

Angående off topic chris, så er min TKR anno 05 på 85%. Noe jeg særdeles er fornøyd med!

Lenke til kommentar
#Stolt# av kameraten min :p

Ja han er blitt populær etter han blei tatt varmt imot i catchgamer.Nå har eg bestilt bf2 og eg gleder meg til å knive han :p(trur det blir omvendt)

5420915[/snapback]

 

Glimrende spiller - har møtt ham et par ganger public. "Kjenner" flere andre i Catch som antageligvis er gode venner av ham også.

 

Litt rart, har vært på forum med ham så lenge uten å skjønne at det var ham.

5421420[/snapback]

 

Det er vel ikke så lenge siden han skifta brukernavn, han het vel ^Kje!l eller noe sånt før.

5421890[/snapback]

 

Elendil betyr Kjetil på alvsk

 

også kjenner eg deg litt da Martin, via TS:P

5422268[/snapback]

 

Det er ikke noe som heter "alvsk", og det betyr Alvevenn eller Stjerne-elsker :p

 

Og jau, vi var (er) vel i samme R:TW klan :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...