Kyppre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg har nå en lvl 32 Shaman på Bloodfeather som jeg har lyst til å kjøpe Kang The Decapitator til, men stakkaren har kun 10g. Jeg har også en lvl 60 Gnome Warlock på Burning Blade som har 600g+ og IKKE noe å bruke det på. Derfor tenkte jeg at jeg kunne handle imellom serverne dersom dette var lov, og det finnes en "sikker" måte å få gjort dette på. Noen som vet dette? Jeg regner med at Blizzard\GM's ikke støtter dette... (ja, jeg vet at Kang The Decapitator er lvl 44 Req... men jeg vil ha.....) Takker for alle svar Endret 13. juli 2005 av Kyppre
klilleng Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har nå en lvl 32 Shaman på Bloodfeather som jeg har lyst til å kjøpe Kang The Decapitator til, men stakkaren har kun 10g. Jeg har også en lvl 60 Gnome Warlock på Burning Blade som har 600g+ og IKKE noe å bruke det på. Derfor tenkte jeg at jeg kunne handle imellom serverne dersom dette var lov, og det finnes en "sikker" måte å få gjort dette på. Noen som vet dette? Jeg regner med at Blizzard\GM's ikke støtter dette... (ja, jeg vet at Kang The Decapitator er lvl 44 Req... men jeg vil ha.....) Takker for alle svar Hvordan i all verden skulle du fått til det?
Kyppre Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Jeg mener hvis noen har en alt på den serveren hvor jeg faktisk har gull nok, og Kang The Decapitator til salgs på den andre...
jonathankrane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) du kan ikke overføre ting til en anna server Endret 13. juli 2005 av jonathankrane
A|3x Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 selg gullet for irl cash kjøp gull for irl cash tada!
Lacim Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Lykke til å oppdage/finne grunn til å banne folk for å kjøpe gold.
Blakken Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg kjøpte ingame penger med RL penger på EQ for en stund tilbake.. Funka som fjell det
Rookie_NO Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Joda det funker sikkert veldig bra å kjøpe ingame penger for real-life penger, men du er en dust som gjør det! Og til original poster (OP) så går det ikke an å transfere noe som helst mellom to forskjellige servere. Rart du ikke visste det siden du har en 60 warlock. Men du har kanskje kjøpt den også
Jan Åge Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Du kan jo prøve å finne noen som er vil bytte andre veien. Eks. En som trenger penger på Burning Blade som har mye på Bloodfeather. Var mye slik trading i SWG før, selv om det ikke er den sikreste måten. Endret 14. juli 2005 av Jan Åge
phnx85 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hva med å lage en person på Burning Blade som du gir penger til og overfører den til Bloodfeater?
Jan Åge Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hva med å lage en person på Burning Blade som du gir penger til og overfører den til Bloodfeater? Tror ikke det er noen character migration åpen mellom disse serverene atm, så det vil nok ikke være mulig.
Kyppre Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 hehe det jeg mente er at jeg får Øksa på Bloodfeather serveren mens personen får pengene på Burning Blade... jeg regner med at dette innebærer at man må stole på hverandre siden det ikke (som jeg vet hvertfall) er noen ordentlig måte å gjøre det på... Vil ikke bryte noen regler
klilleng Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hehe det jeg mente er at jeg får Øksa på Bloodfeather serveren mens personen får pengene på Burning Blade... jeg regner med at dette innebærer at man må stole på hverandre siden det ikke (som jeg vet hvertfall) er noen ordentlig måte å gjøre det på... Vil ikke bryte noen regler En slik trade tror jeg du kan gjennomføre uten å være redd for noe "straff". Blir kjipt hvis du blir lurt, da.
genetex Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 HER BURDE VERE NOEN HJELPSOMME SJELER HER PÅ GAMER.NO, SÅ VISST HER ER DET, SÅ HJELPER DE DEG SIKKERT! faen, merka caps nå, neinei, orker ikke skrive om igjen:P
Kyppre Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jaja, om noen ærlige sjeler her inne har Kang The Decapitator til salgs på Bloodfeather og vil ha penger på Burning Blade er det bare å si ifra! (husk at det er horde siden det er snakk om på Bloodfeather og Alliance på Burning Blade!) Endret 14. juli 2005 av Kyppre
genetex Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) jeg mente å låne deg de pengene d trenger jeg. edit: så betaler du dem tilbake sener etter å ha grinda litt med shamanen/warrioren eller hva det var som trengte dette våpenet. husk at du må betale rentene også Endret 14. juli 2005 av genetex
FJERNET111 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tåpelig problemstilling (etter min mening) da du har 12 lvler å skaffe deg gullet på. Får jo fint 5-10g hver dag med minimal innsats på de lvlene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå