Gå til innhold

Ping mot WoW


Anbefalte innlegg

Har ADSL Ekstra fra Telenor og sliter litt med dårlig ping. Pingen kan variere fra 150-750, ligger som regel på 220-250. Kjører ikke noe nedlasting i bakgrunnen og er alene på linjen. Maskinen er ny formatert så det ligger heller ikke nye virus/adware i bakgrunnen som kan suge hastighet. På speedometeret til Itavisen har jeg ca 3,5 Mbps og har generelt god hastighet. I CS ligger jeg 30-40 i ping mot Catchgamer. En kompis har 2 Mbit linje fra Bluecom (tror jeg) og vi kan være to som spiller samtidig og har ping på 120-150 begge to.

 

Spiller på Bloodfeather

 

Hva ligger dere på i ping? Ta med hvilken leverandør, hastighet og realm dere spiller på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På det aller beste, 240 kanskje...

 

Men jeg spiller på en idiotisk dårlig radiolink linje som husverten min får gratis via jobb :/

 

EDIT:

 

Men sett bortifra pvp, så har jeg skjeldent problemer med ping så lenge d ikke er over 500

Endret av Haugiz
Lenke til kommentar

Få inn i hodene deres at dette ikke er CS før dere begynner å whine.

 

Spørsmålet blir vel:

 

Er det et problem at du har 250 ping på WoW? Plager ikke meg når det skjer iallefall..

 

Er Pingen din bra på andre evt FPS spill? Om ja, hvorfor lage denne threaden?

Lenke til kommentar
Få inn i hodene deres at dette ikke er CS før dere begynner å whine.

 

Spørsmålet blir vel:

 

Er det et problem at du har 250 ping på WoW? Plager ikke meg når det skjer iallefall..

 

Er Pingen din bra på andre evt FPS spill? Om ja, hvorfor lage denne threaden?

Det er ikke noe problem å ligge i 250ms i ping, men når det hopper opp mot 6-700 blir det et problem ja.

 

Det hakker ganske til tider i IF (og andre plasser det er mange spillere) men det tror jeg har mer med hardwaren å gjøre.

 

Ja har god ping i andre spill, derfor jeg lurte på om andre var plaget med høy ping (les: 6-700), spessielt Telenor kunder.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...