Gå til innhold

Kan ikke connecte til accounten min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spillet mitt slutter å svare når jeg prøver å logge inn.. av å til kommer det connection problems og mens jeg spiller.. stabilt 2k :D

Skrevet
Hva skal vi gjøre nå da?? jeg sitter å ser på joystick..er det noe bedre med joystick enn bare tastatur og mus når du flyr osv? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112761&cks=PRL den der ser fin ut, og så trådløs :D

dette har jo ikke noe med topic og gjøre, men og kjøpe joystick til BF2 vil jeg si er bortkastede penger.. jeg klarer fint og fly både heli og jagerfly med mus og tastatur. siden jeg klarer det skal det ikke være så vanskelig for resten av dere :p

Skrevet (endret)

jeg har den trådede (er det i det heletatt ett ord? :tease: ) versjonen av den joysticken og kan ikke annet enn å anbefale den. Bruker den utelukkende til BF spilling, er ikke særlig god med heli/fly enda, men heh. Duger til å fly squaden til CP og paradroppe :)

Vil forøvrig bemerke denne kommentaren fra produkterfaringer på komplett.no, som har stor relevans for BF seriens type spilling (litt bruk av joy, litt mus..)

Har hatt denne stikka til test på Battlefield 1942, må si at det er en vanvittig deilig stikke å spille med :-) Problemet med denne er at stikka går i hvilemodus og kobler fra slik at du må koble den til igjenn. Iriterende når du skal bare kjapt hoppe inn i et helikopter og stikke av, trottel er på fult og du trur stikka fungerer, noe du opfatter at den ikke gjør når du smeller i fjellveggen.. hehe. Et annet problem med den stikka jeg hadde var at den skiftet om på trottelen og venstre/høyre sving ble brått stikk motsatt( Dro stikka til høyret og flyet svingte til venstre rett inn i den berømte fjellveggen igjenn)kan ha vært en produksjons feil. Stikka ligger godt til rette i handa og har en grei respons tid til å være trådløs, noe som gjenspeiles i batteri forbruk. Vil anbefale denne stikka, men skal du spille feks. battlefield hvor du må gå litt med mus ved siden av så kjøp den med ledning :-) Det har jeg nå gjort og den virker 100% for meg :-)
Endret av MrLee
Skrevet

Klarer du det skikkelig bra da lzm? Er noen som flyr utrolig bra, jeg klarer ikke å lande helikopteret en gang.. :) begynte å spille i går da men..

anyways.. noen som vet noen ting lzm om nedetid osv?

Skrevet
Klarer du det skikkelig bra da lzm? Er noen som flyr utrolig bra, jeg klarer ikke å lande helikopteret en gang.. :) begynte å spille i går da men..

anyways.. noen som vet noen ting lzm om nedetid osv?

tips til r0zie:

gå inn i battlefield 2 og start et lan-game.. da blir du alene og blir ikke forstyrret. fly litt helikopter og bli vandt til og styre.. prøv litt lavtflyving og øv på å skyte.

og slutt og skrive "lizm" hvis du vil bli tatt på alvor! :nei:

noen som har fått logget inn enda?

Skrevet (endret)

Kommer ikke inn jeg heller, og Avarten min er ikke oppdater. :no:

Har de problemer med serverene til EA/DICE ???

UPDATE: Nå kan jeg logge på , men alle mine poeng er borte ! :cry: Skulle akkurat unlocke et nytt våpen ..

Men avarten virker nå :thumbup:

Endret av MaX [NOR]
Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet!!!

BF2 bruker lang tid til å connecte til accounten min, går inn på BFHQ: jeg har 0 i global score og har ingen awards :no: jeg som hadde fått så mange awards og nesten 2000 poeng :(

Noen som vet om jeg får tilbake den gamle scoren eller må jeg begynne på ny? :cry:

Skrevet (endret)

Alt er nok i orden når account- serveren er oppe igjen. Slapp av.

Noen andre som synes det begynner å lukte patch her?

Edit: Hva betyr egentlig Izm? :!:

Endret av gauters
Skrevet (endret)

Det har luktet patch siden bf2 kom, og lukten ble bare sterkere med patch 1.01. Virker utrolig amatørmessig, men kan være Valve har skjemmet oss ut :)

edit: lzm -> lizzom -> lissom -> liksom :p

edit2: dette står på EA sine BF2 sider :

7.8.05

FIX for Battlefield 2 v1.01 Coming Soon

EA and DICE are committed to getting a fix for v1.01 as soon as we possibly can and will continue to keep you informed!

Jeg føler meg veldig informert. Nesten som en savner.. STEAM ? :D

Endret av w00tson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...