Gå til innhold

[GTA]Hvor mange mission på flyskolen? (SA)


Anbefalte innlegg

Som sagt så betyr GTA - Biltyveri. Med andre ord, man skal holde seg på bakken, på tørt land. Men dessverre så skal man jaggu fly også. JEG HATER Å FLY ! FOR JEG KLARER DET IKKE. :mad:

 

Ihvertfall, jeg begynner å bli littegrann bedre, og klarer faktisk å treffe coronanene ganske ofte på flyskolen, men sliter fortsatt en del. Hvor mange mission er det på flyskolen før jeg kan begynne å fortsette med oppdrag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å fly er både artig og utrolig nyttig om man kan det. Det er en veldig bra måte å forflytte seg store avstander på. Jeg anbefaler deg å øve mye, slik at du kan dra nytte av å fly.

 

Man blir faktisk betraktelig bedre jo mer man flyr. Finfølelsen med knappene forbedres, og man skjønner hvilken måte som er best å styre flyet på.

Lenke til kommentar

Å fly, menneskers største drøm. Drømte om flyving i GTA 3 og var i ekstase da jeg fikk det i VC.

 

Flyving er enkel nok om du ikke bruker musa. Letter utenmusa IMO. Jeg bruker W throttle, S som bremes og A/D som til høyre/venstre. Bruker da pil opp/ned som tilt opp/ned på flyet.

 

Plagdes utrolig mye med den delen av SA, brukte mest tid der. Men fikk det til etter vært. Er vel 7 missions, som sakt før. Men når du er ferdig med selve flyet kommer du til helikopter, noe som er meget mye lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...