Gå til innhold

Lvl 35 warrior, snart 40...for lite penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en lvl 35 dwarf warrior som begynner så smått å tenke på penger til mount.

Har 10g nå og trenger noen gode tips om hvor jeg kan grinde for å skaffe mere gull. Helst steder der hvor jeg kan gå solo.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er en lvl 35 dwarf warrior som begynner så smått å tenke på penger til mount.

Har 10g nå og trenger noen gode tips om hvor jeg kan grinde for å skaffe mere gull. Helst steder der hvor jeg kan gå solo.

På forhånd takk!

Bli med på SM instances?

inkludert items du vinner får du ca 3-5 gull hvert run.

Så bare bli med der.

masse bra for warrior også der.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet (endret)

Badlands og grinde Stone Elemental Rock. De dropper mye stein som selges til ca 10s per kill til vendor eller 50s til 1g på AH. Kommer an på hvilken server du er på og AH priser.

De gir bra med xp og er lette å ta. Er du flink kan du farme 5-10g i timen eller mer hvis du selger mye av det på AH.'

Lykke til :thumbup:

leife edit

Endret av Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Jeg grinda fra level 35 til 39 på ikke elite ogrene i alterac. sinsykt digg exp, fikk også 2 blåe drops som jeg fikk solgt, husker ikke for hvor mye men mere enn 5G ihvertfall.

Skrevet

Er det ikke et sted warlocks kan grinde? Ting som dropper hard cash. Har lite med bagspace. Skulle samle opp litt stein/items også selge det i IF eller noe sånt lønner seg ikke.

Skrevet

Ok, de Elemnalene var lvl 38-39 så det funker ikke. Har noen et bra sted å grinde penger og xp? For en lvl 35 warrior. Altså..trenger å drepe folk rundt 33-34 for å kunne grinde effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...