Gå til innhold

Hvilke filmer har fått deg til å gråte?


SkinnyT

Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Innledningsvis vil jeg bare si at jeg er klar over trådens dato,men spørsmålet som reises regner jeg som tidløst.Derfor velger jeg å svare med et innlegg.

 

Mange filmer har gitt meg klumper i halsen,men ytterst sjelden ender det at jeg feller en tåre.Lager herved en liste over filmer som fortjente noen varme,salte tårer;

 

"The grave of the fireflies"

 

"AI - artificial intelligence"

 

"Elefantmannen"

 

"Ciderhus reglene"

 

"Løvenes konge" - Disney er forøvrig nesten plagsomt flinke til å lage flotte filmer.

Lenke til kommentar

The Lion King tror jeg er den eneste.. Forbehold om feil der :p

 

Men Schindler's List og Revenge of the Sith har vært veldig begge nære på, mot slutten.

 

hm. Det må bli løvenes konge, titanic(veldig standard, jeg vet), Ringenes herre (to tårn, tror jeg..husker ikke).

 

det er flere, det er sikkert, men jeg kommer ikke på flere.

 

Jeg lever meg veldig inn i filmer, og gråter lett, så jeg har bare sluttet å se dramafilmer..

 

Hvorfor det? Det er jo da du vet du har hatt en sterk opplevelse, ergo har filmen utfylt sin oppgave, ergo en flott film!

Lenke til kommentar

Jeg hater å innrømme det, men Click fikk meg faktisk til å felle en tåre... EN ADAM SANDLER FILM!? HÆÆ?

Og Løvenes Konge, var ikke gamle gutten når jeg så den, men selvfølgelig gråt jeg, hvem gjorde ikke det? Den filmen vil ødelegge enhver seksåring, jeg ble aldri den samme etter jeg så den.

Lenke til kommentar

En flim som har fått meg til å gråte. Husker ikke hva den het, men det var en koslig gammel dame som døde og hun minnet meg om oldemoren min som døde et halvår før.

 

Ellers kan jeg innrømme at denne video snutten fikk meg på gråten. Jeg gråt ikke, men ble rimelig vår i øynene. Jeg har grått 2 ganger siden jeg ble 10. Dette er de to gangene.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...