Hr. Jenssen Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ja dette lurer jeg virkelig på! Hvor blir det av denne pathen? Når har de tenkt å slippe dn, egentlig? EDIT: Eller HAR den kommet? Endret 11. juli 2005 av MeTa][iC
Radial Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Litt off topic, men vil du anbefale Boiling Point til en som liker FPS-sjangeren?
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Litt off topic, men vil du anbefale Boiling Point til en som liker FPS-sjangeren? Tja. Det er faktisk litt mer RPG. Det er jo FPS, men det er litt sånn som mange RPG, at du kan ta mange sideoppdrag i tillegg til hovedoppdragene. Det står faktisk litt i stil med GTA og STALKER. Man har en stor verden som man kan bevege seg fritt i, man kan kjøre biler, fly, båter og helikoptre, kjøpe våpen, gjøre oppdrag på flere alternative måter, osv osv. Men spillet er temmelig buggete (i allefall uten de første patchene). Personlig synes jeg spillet er kjempebra, og det er vel verd å støtte folka bak dette spillet. De holder på med laginga av flere patcher som skal forbedre spillet, for det trenger og forbedres.
Campari Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Kan absolutt ikke anbefale Boiling Point. Styr unna og vis at du krever et ferdig produkt når du kjøper et spill.
Radial Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Alt ved spillets konsept tiltaler meg veldig, men jeg er usikker pga. alle bugs jeg har hørt om. Hvor ille er det etter patching?
Smurfn Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 det har kommet en ellr 2 patcher til boiling pont...... tror jeg hehe
Wooho Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Alt ved spillets konsept tiltaler meg veldig, men jeg er usikker pga. alle bugs jeg har hørt om. Hvor ille er det etter patching? Det er buggete, lyden er ikke der ofte, det lagger selv med en PC som kan kjøre både HL-2 og DOOM 3 på max. Og den førtse patchen har ikke fiksa mye. Lastetidene er lange kan ta flere minutter, og grafikken på de bildene (hvis du har sett bilder fra spillet) er ren løgn. Grafikken er rett og slett dårlig, det vil si dårlige animasjoner osv. Pluss at AI`en er helt udugelig. Styr unna spillet, kjøp deg heller GTA SA til PC hvis du ikke har det fra før.
BraveCoward Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 For et herlig spill. Det starter ikke opp på pc`n min en gang. Verken med eller uten patch. Bra jeg har kvitteringa for det skal byttes
Uberbox Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Patchen har kommet i russisk versjon; vestlig patch kommer "snart". Akkurat nå er spillet ubrukelig; lyd detter ut, NPCs forsvinner, crash etc. etc.
Hans Erling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Om du leser litt rundt på nettet finner du ut åssen grafikk innstilling som må forandres for at det skal gå bra. Det gikk bra på min pc som ikke er "top of the line" lenger. (P4 3.2, 1GB, 6600GT) Det er IKKE lange loade tider. Spillet er en stor verden og istedet for loading på min pc kommer det et hakk av og til. Jeg har ikke testet med patchen, men det er noe buggete uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå