treant Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 ok vice...det er så care det du sier.............det enest du "ser" av kroppen din i BF2 er nettopp henda og åssen vei du holder den......
r0zie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 er vel en del mer folk som er keivhendte enn dverger og rullestolbrukere, vertfall av de som spiller pcspill? dessuten har ikke briller noe med saken å gjøre i det hele tatt ^^ Syns det burde være mulig å endre hvor du vil ha våpenmodellen.. det er mulig i nesten alle fps spill så hvorfor ikke bf2?
treant Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 enig r0zie men nå har jeg ihvertfall noe å skylde når jeg bomber som bare hæst..
Vice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 er vel en del mer folk som er keivhendte enn dverger og rullestolbrukere, vertfall av de som spiller pcspill? Så argumentet ditt for ikke å ta hensyn til feks. dverger/små personer er at det er færre av dem enn keivhendte. Siden det igjen er færre keivhendte enn høyrehendte, hvorfor skal man da ta hensyn til de keivhendte?
r0zie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Håper virkelig det kommer en 500 mb patch som fikser alt som trengs alt fra bugs til dritt og lort.. jeg savner litt blod og, gjør det morsomere når du treffer folk i hodet osv
r0zie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 er vel en del mer folk som er keivhendte enn dverger og rullestolbrukere, vertfall av de som spiller pcspill? Så argumentet ditt for ikke å ta hensyn til feks. dverger/små personer er at det er færre av dem enn keivhendte. Siden det igjen er færre keivhendte enn høyrehendte, hvorfor skal man da ta hensyn til de keivhendte? Har du noen tall på hvor mange det er av keivhendte enn høyrehendte av de folkene som spiller battlefield 2? Tror ikke det.. ossn kan du vite da at det ikke er fler som er venstrehendte da? Dette begynner å bli litt for kverulant.. give it up.
treant Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 på lan hos en kammerat.....25....10 keivhendte? joa..holder det......kanskje det er flest høyrehendte i verden, men kanske ikke så mange som spiller....
treant Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 jeg er høy jeg, men er dverg i wow......det har no med åssen du ser våpne...
Vice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har du noen tall på hvor mange det er av keivhendte enn høyrehendte av de folkene som spiller battlefield 2? Tror ikke det.. ossn kan du vite da at det ikke er fler som er venstrehendte da? Dette begynner å bli litt for kverulant.. give it up. Selvfølgelig har jeg tall! Man skal jo uansett være rimelig lite opplyst dersom man ikke er klar over at keivhendthet hører til blant mindretallet. Les og lær: Approximately 10-13% of the population is left-handed. http://en.wikipedia.org/wiki/Left_handed Kanskje en idé å holde seg til fakta og unngå å kverulere selv neste gang før man beskylder andre for kverulering?
treant Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 det føles bare feil å ha våpenet på høyresida! skjønner? som å spelle gitar feilvei! spelle fotball med det andre beinet! skjønner ?
r0zie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg spurte ikke etter tall på hvor mange i verden som er venstrehendte men hvor mange som spiller bf2 og er venstrehendte.. jeg sjønner ikke hva du syter etter egentlig, har du et problem om de legger til så det er mulig å endre eller er du bare sytete?
MrLee Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Enig med R0zie. Faktum er at det bare kreves en enkel speiling av modellene for å få dem lefthanded. That's it. Trenger ikke engang legge til nye filer i spillet, bare endre bittelitt på måten de vises. At de ikke har gjort dette mulig er en vits! (er høyrehendt selv, men jeg kan se problemene.) Totalt offtopic: Jeg spiller med inverted mouse, men da jeg skulle styre med musa med venstre hånd fordi jeg spiste noe med høyre, så måtte jeg stille på "normal" mus igjen for at det ikke skulle bli FOR vanskelig... merkelig?)
Vice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg spurte ikke etter tall på hvor mange i verden som er venstrehendte men hvor mange som spiller bf2 og er venstrehendte.. jeg sjønner ikke hva du syter etter egentlig, har du et problem om de legger til så det er mulig å endre eller er du bare sytete? Men jøye meg da!! 10-13% av verdens befolkning er keivhendte, ergo 10-13% av BF2 spillerne er keivhendte. OK? Jeg har overhodet ei heller noe problem om de legger inn options som tar høyde for alle de forskjellige spillernes fysiske forskjeller og preferanser. Det jeg dog ikke ønsker er at utviklerne skal begynne å kaste bort tiden på slikt flisespikkeri når det er langt langt viktigere ting som bør fikses først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå