brillan Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 http://www.geocities.com/stolenhoezz/screen.jpg Bare last ned den der! Funker helt fint! Går folk virkelig på sånn?
AndyG Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Morsomt. Ironisk nok står det "Hack it!" på knappen. På tooltip står det nok noe slikt som "Press here to provide us with your user name and password so that we can exploit you account. Thank you!"
Fat_ASS Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 så det er derfor ikke accounten min funker ja håper inderlig at det var ironi....
AndyG Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Nstin: d'oh Hadde nesten vært morsomt å laget et slik program, KUN for å se hvor mange som faktisk hadde gått på det. (og nei, jeg er ikke interessert i brukernavnet og passordet til folk, så det er på det klare)
Nstin Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 håper inderlig at det var ironi.... det gidder jeg ikke engang og svare på!
Lucas Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 haha ! hack it, da stjeler den sA mye penger fra DIN konto nei uff, fAr hApe at folk ikke er sA blonde da !
Same- Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Etter jeg brukte det kommer jeg ikke inn på accounten min, har noen samme problem?
Dʋgɢtung Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Etter jeg brukte det kommer jeg ikke inn på accounten min, har noen samme problem? :!: Nei, jeg kan ikke helt skjønne hvordan folk kan gå på slike opplagte hacker. Jeg skjønner at du ikke har gjort det, men det er jo mulig at det finnes mindre smarte/datakyndige mennesker der ute.
norpheus Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jøss, hadde aldri i verden trodd noen kunne gå inn på noe sånt no. Du gir fra deg user og pass til accen din på wow for å lissom få penger? Hvis du tenker i 2 sekunder, åssen skal dette i det hele tatt gå ann? Nei, denna tok kaka Noe av det dårligste/mest geniale jeg har sett på lenge!
Hanzo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det var faktisk en her inne som gikk rett i fella når WoW var ganske nytt, husker at etter en del frem og tilbake så innrømmet han å ha være innom en side slik som dette.
Anubizzzz Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 LOL.. de som har gjort d, kan jo ikke være seriøse .. hva for en til å hoppe på noe slikt?.. det er jo "common sense" å se at det er bare lureri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå