Gå til innhold

Vil du har gull?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt. Ironisk nok står det "Hack it!" på knappen. På tooltip står det nok noe slikt som "Press here to provide us with your user name and password so that we can exploit you account. Thank you!" :p

Skrevet

Nstin: d'oh :p

Hadde nesten vært morsomt å laget et slik program, KUN for å se hvor mange som faktisk hadde gått på det. (og nei, jeg er ikke interessert i brukernavnet og passordet til folk, så det er på det klare)

Skrevet
Etter jeg brukte det kommer jeg ikke inn på accounten min, har noen samme problem?

:!:

Nei, jeg kan ikke helt skjønne hvordan folk kan gå på slike opplagte hacker. Jeg skjønner at du ikke har gjort det, men det er jo mulig at det finnes mindre smarte/datakyndige mennesker der ute.

Skrevet

Jøss, hadde aldri i verden trodd noen kunne gå inn på noe sånt no. Du gir fra deg user og pass til accen din på wow for å lissom få penger? Hvis du tenker i 2 sekunder, åssen skal dette i det hele tatt gå ann? Nei, denna tok kaka :p Noe av det dårligste/mest geniale jeg har sett på lenge! :woot:

Skrevet

Det var faktisk en her inne som gikk rett i fella når WoW var ganske nytt, husker at etter en del frem og tilbake så innrømmet han å ha være innom en side slik som dette.

Skrevet

LOL.. de som har gjort d, kan jo ikke være seriøse .. hva for en til å hoppe på noe slikt?.. det er jo "common sense" å se at det er bare lureri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...