Dondrio Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hm.. starta med en horde warrior på sylvanas, alt gikk helt fint til jeg kom til razor hills, men da startet bugsene: - først slutter warrioren og angripe, så jeg stikker av, men mister liv hele tia, jeg snur meg og ser at den fienden jeg angrep står 30 meter bak meg og slår i løse lufta, men jeg mister liv. - jeg resser går bort til en ny fiende og trykker på charge, hmm, er for langt unna, går nærmere, forsatt for langt unna, så går jeg helt intill, neida, for langt unna, men han angriper ikke heller, så jeg tenker at kansje internetten er borte eller noe, men da kommer det en shaman og hopper og danser ved siden av meg, så da er det jo ikke noe i veien med internetten! Så da er spm mitt om det er andre som spiller horde på sylvanas, som har oplevd dette, og om dette skjer ofte, eller er det bare jeg som har en dårlig dag eller noe? (vis dette hjelper så holdt jeg på og drepe de menneskene som er ved det slottet south for razor hill, vis ikke jeg tar helt feil da)
Flexi Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 det har også skjedd med meg, men jeg spiller på shadowsong
Shruggie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Høres ut som om problemet ligger i at spillet får kommandoer fra serveren, men klarer ikke selv å sende kommandoer til serveren.
Dʋgɢtung Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Akkurat det med at en fiende tar liv av deg selv om han ikke er i nærheten er ikke en realm-relatert bug. Det hender innimellom på Burning Blade også, og det er bare å fortsette å slå - du må bare vite sånn ca hvor han står (han er usynlig). Etter en stund vil han falle død om - selv om han øyeblikket før hadde 100% health igjen.
Dʋgɢtung Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 kalles "lagg", relog Er litt rart hvis kun én spesiell fiende skal lagge ofte... Og når alt annet i området går som det skal. Det er i hvert fall slik det er i mitt tilfelle.
KO- Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg opplever dette fenomenet som lagg, siden det kan vere at noen linjer kode fra serveren står på vent, mens andre glir glatt igjennom (om du sjønner hva jeg mener). Har opplevd det samme både på Silvermoon og Runetotem.
likferd Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 "chargebug" Skjer fra tid til annen når du charger, og skjer kun med warrior. Blizzard sier bare "known bug" og har ikke hast med å fikse desverre
norpheus Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Vært borti det samme med Presten min, faktisk 3-4 ganger samma kvelden. Aggroer en mob, står å caster noen spells mens han bare står der og ser dum ut, så dår jeg "target needs to be in front of you" samtidig som han slår på deg. Må bare snu meg rundt og "leite" etter moben og så drepe han. Tenk om den bug'en skjedde mot Alliance Uansett ganske merkelige greier, du må nesten bare prøve å finne han for å så drepe han fortest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå