Gå til innhold

Hjemmekino; Er dette verdt pengene?


Anbefalte innlegg

En kompis av meg som ikke er så kritisk til lyd ønsker et billig og greit hjemmekinoanlegg.

Er det noen her som har dette anlegget?

 

Skjønner at lyden mest sannsynlig suger, men det er ikke så nøye. Spørsmålet er om det duger i den grad at det er verdt pengene.

Det er jo ikke verre enn at det kan hives på dynga om noe ryker også.

 

Takker for alle svar fra folk som har/har hørt det omtalte produktet.

 

[ Denne Melding var redigert av: Jalla på 2002-07-29 08:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil sikkert kunne fungere med en viss morofaktor, men jeg tror nok kameraten din må se langt etter den virkelig kino-opplevelsen.

Kjøper han per postordre, så kan han jo prøve det og returnere det hvis det ikke faller i smak.

 

BTW: Man avslutter tagger med / først, slik [/url]

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke nøye med kvaliteten. Det som er viktig er om det er verdt pengene.

 

Er det ingen her som har kjøpt dette da?

 

Personlig ville jeg ikke kjøpt dette, da jeg mener at en må legge ut minimum 50 lapper for et anstendig surroundoppsett.

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet er ja. Klart det er verdt pengene. Du skal jobbe litt for å sette sammen et anlegg med 5 høyttalere + sub, dvd spiller, radio, DD dekoder og tilhørende forsterkere for under 3000. Selv har jeg ikke et eneste komponent i anlegget som er så billig.

 

Men det er klart jeg må stille meg litt kritisk til det, som de fleste andre her, uten å ha hørt på det. Den store musikalske opplevelsen er nok utelukket. Hvis man er ute etter et kompakt anlegg, er det klart at det er en positiv ting ved dette anlegget.

Lenke til kommentar

Selvom kameraten din ikke er så kresen, tviler jeg på at han blir fornøyd med dette ...

 

Du får heller ikke høre på det hos Komplett (selvom du går i butikken), så da burde du sikre deg bytterett.

 

Hadde heller brukt pengene på et vanlig anlegg.

 

.øs

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 08:28, Jalla skrev:

Er det ingen her som har kjøpt dette da?


Ikke jeg.

 

Quote:


Personlig ville jeg ikke kjøpt dette, da jeg mener at en må legge ut minimum 50 lapper for et anstendig surroundoppsett.


 

Hvis du har gode pruteevner, og ikke er redd for å bruke tid på det, får du utmerkede surroundoppsett for mye mindre enn 50k.

Det blir for dumt å kun se på pris også, IMO.

Lenke til kommentar

Når man kjøper slike små anlegg med satelitter så er jo rommet ganske så avgjørende! Vil tro at det vil fungere greit til rom på 15-20m2. Er stua eller rommet som skal brukes større enn dette så må han nok opp i et større anlegg og høyere pris! Ville heller ha satset på dette anlegget til AV/hifi som et førstegangs kjøp! Har selv hørt og det spiller brukbart til å være så lite! Har selv Audio pro blue diamond både foran og bak i ei stue på 35m2 +vectoren som senter! Det er et meget velydende anlegg til prisen og det til gått under 50 høvdinger med forsterker og dvd!!

Lenke til kommentar

Joda, folkens, jeg er helt enig med dere at han burdte brukt mer penger.

Men siden han har kjerring og unge begrenser dette handlefriheten og "lydmengden" han kan se seg råd til kraftig.

 

Bleiebudsjettet er 1. pri for å si det sånn.

Han sa maks 3000 til meg.

Stua er ikke allverden stor heller.

 

Lars C: Enig! Det er for enkelt å kun se på pris, men det er alltid sammenheng mellom pris og kvalitet. Tror vi er enige på det punktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...