Perra1 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hei, jeg skal snart starte en ny character og lurer på om denne kombinasjonen er god? Jeg er veldig interessert i å tjene penger og har hørt at den er bra. Hva mener dere? Er den kun bra i starten eller vil den også være bra i level 40-50? Må jeg mine i flere timer for at det skal komme noen penger?, elller holder det å mine det jeg kommer over?
chokke Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 hvis du leter litt .
Perra1 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 hvis du leter litt . Men er det kun i starten det er så lønnsomt? Eller blir det for lite penger å få inn når jeg kommer på et høyt level?
chokke Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 hvis du leter litt . Men er det kun i starten det er så lønnsomt? Eller blir det for lite penger å få inn når jeg kommer på et høyt level? neinei, hvis du holder deg rundt fjellene og tar deg litt tid til å lete etter gruver, og dreper beasts på veien og skinner de, pluss selger alt vendor crappet til vendor så tjener du MYE på hver level. Gjett hvem som nesten hadde råd til mount på lvl 27-28 . men som brukte det på ah og yrker til alle chars
Superslask Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 merk at disse er de eneste rasene dette er mulig med...
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 merk at disse er de eneste rasene dette er mulig med... vet ikke om du var sarkastisk eller hva, men det er sykt mye copper i durotar, en del i elwynn og, kanskje dun morogh, mens mulgore, tirisfal glades og teldrasil har LITT, ikke like stappa som durotar iaffal MIN erfaring...
Perra1 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 (endret) Men mener dere at en shaman bør gå for for skinning/leatherworking eller mining/skinning? EDIT: skrivefeil Endret 8. juli 2005 av Perra1
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Men mener dere at en shaman bør gå for for skinning/leatherworking eller mining/skinning? EDIT: skrivefeil første char: mining skinning en eller annen langt ute char: skinning leatherworking, men i beynnelsen får du lite/ingen nytte av det du lager.
Brakballe Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 merk at disse er de eneste rasene dette er mulig med... Største bullshit jeg har hørt. Men uansett som kun mining/skinner så er du loaded. Bare copper ore alene går for latterlige summer på AH for late lvl60's med alt. SOm mining/skinner kan du shoppe det feteste du vil på AH + enhants og ustyre deg opp +2 i lvl. Human rogue her som soloer elites på egen lvl (Alterac) og generely +4lvl mobs uten det helt store bryet.
Perra1 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 hvis du er horde og orc eller troll så kan du tjene 10 G før du er lvl 13 merk at disse er de eneste rasene dette er mulig med... Største bullshit jeg har hørt. Men uansett som kun mining/skinner så er du loaded. Bare copper ore alene går for latterlige summer på AH for late lvl60's med alt. SOm mining/skinner kan du shoppe det feteste du vil på AH + enhants og ustyre deg opp +2 i lvl. Human rogue her som soloer elites på egen lvl (Alterac) og generely +4lvl mobs uten det helt store bryet. Dette er jo nesten for godt til å være sant Men kan man kjøre disse to yrkene helt til level 60, eller bør man bytte de ut etter hvert?
Anders81 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 +4 mobs? Må innrømme at jeg er svært imponert, da miss-systemet som kicker inn på +3 levels gjør miss-raten din til rundt 80% mot +4 mobs. Kan umulig være lønnsomt i lengden..
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 +4 mobs? Må innrømme at jeg er svært imponert, da miss-systemet som kicker inn på +3 levels gjør miss-raten din til rundt 80% mot +4 mobs. Kan umulig være lønnsomt i lengden.. pøh, min mage level en dreper masse deers.... :!:
JoeDohn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) +4 mobs? Må innrømme at jeg er svært imponert, da miss-systemet som kicker inn på +3 levels gjør miss-raten din til rundt 80% mot +4 mobs. Kan umulig være lønnsomt i lengden.. Kan vel være han har noe + på daggers/swords eller noe, men uansett bruker han nok vanvittig mye lenger tid på å ta de enn mobs som er et par levler under ham (som er det ideelle for grinding). Uansett, det jeg egentlig skulle si. Herbalism kan du godt bytte ut med en av de der. Mining og skinning er det mange som driver med, og det blir priskrig av det, mens herbalists kan gjøre akkurat som de vil. Noen priseksempler: 2x Kingsblood 70s 2x Stranglekelp 50s 2x Swiftthistle 70s (kan fint gjøre 1g) 2x Wintersbite 80s Og i og med at du alltid plukker 1-4 blomster så er det ikke så vanskelig å tjene litt penger. Går du for mining/herbing (det jeg har tjent mest på) så bør du gå til anskaffelse av Gatherer, hvis du ikke allerede har gjort det. Endret 8. juli 2005 av JayHeM
GtReBra Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 en mage grinder lett og fort mobs som er to levler over seg dette gir bedre xp/houer enn to levelr under seg
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 seriøst? så mye? habahaba gleder meg til PVP RP server kommer, gjett hvem som skal gå herb/skinning og selge alt på ah (unntat swiftthistle og fadeleaf, er rogue).
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 en mage grinder lett og fort mobs som er to levler over seg dette gir bedre xp/houer enn to levelr under seg men det er MYE lettere å drepe en mob 2 lvler under, så det går fortere
GtReBra Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 har prøved, tok ikke mye lengre tid og drepe en som var to levler over enn to under. Dette fungerer bra for mage grinding i allefall. Veit ikke med andre classes
Dewd Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 I Elwyn Forest er det SYKT mye Copper Veins! Jeg minet der i en time og hadde 140 ores
Yosuf Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 seriøst? så mye? habahaba gleder meg til PVP RP server kommer, gjett hvem som skal gå herb/skinning og selge alt på ah (unntat swiftthistle og fadeleaf, er rogue). Hva har det med RP server å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå