Gå til innhold

ARGH Idiot catchgamer servere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hvordan folk fra utlandet eller nordmenn utaler markaren.. :hmm:

Punish er mongo!.. Blir så jevla forbanna på de som punisher meg!

Det skulle blitt fjerna!

Tenk på alle de som Teamkiller for moroskyld! Da er det ikke så bra at de fjerner punish.

Skrevet
Jeg har spilt èn gang på en catchgamer server, og det ble kortvarig. Fullt av idioter som springer målløst rundt (en god del snipere der, var det), og uhorvelig mye lag. Nei, takke meg til broadpark og battlefield.no.

Tusen takk for tipset!!

Nå spiller jeg kun på Broadpark! MYE BEDRE SERVER (nextgentel) ENN CATCHGAMER!

virker som at de som spiller der har en annen holdning til spillet, det var ikke no whining eller noen slags form for irritasjon ovenfor medspillere, noe man lett får på catchgamer!

Skrevet

virker som at de som spiller der har en annen holdning til spillet, det var ikke no whining eller noen slags form for irritasjon ovenfor medspillere, noe man lett får på catchgamer!

Har helt motsatt erfaring etter at jeg spilte på bf.no idag! Jeg var på ABSOLUTT VERDENS VERSTE LAG!! minst 3 av dem på mitt lag(hvert lag var kun på 16 mann hver!) var bare idlere som tok opp slots i spillet.(Her bør det komme et kick-script som fjerner folk som ikke har noen aktivitet).

Etter å ha blitt hamret og hamret av det motsattet laget. (Som regel var det under halvparten av vårt lag som i det hele tatt fikk noen poeng) begynte jeg å kraftig bli lei. Det fantes ikke noe som helst antydning til samarbeid eller tilpasningsdyktighet på laget.Nå sist så jeg knapt noen på mitt eget lag selv om vi spilte på de aller minste brettene.

Da jeg sjekket scoren ca. 5 minutter uti runden nærmest falt jeg av stolen: Med 4 stusselige poeng var jeg den eneste som hadde fått noe som helst poeng på laget!! Da hadde jeg fått nok og det var rett ut av den serveren. Makan til drittlag!

Noen verre?

Skrevet

Har helt motsatt erfaring etter at jeg spilte på bf.no idag! Jeg var på ABSOLUTT VERDENS VERSTE LAG!! minst 3 av dem på mitt lag(hvert lag var kun på 16 mann hver!) var bare idlere som tok opp slots i spillet.(Her bør det komme et kick-script som fjerner folk som ikke har noen aktivitet).

Etter å ha blitt hamret og hamret av det motsattet laget. (Som regel var det under halvparten av vårt lag som i det hele tatt fikk noen poeng) begynte jeg å kraftig bli lei. Det fantes ikke noe som helst antydning til samarbeid eller tilpasningsdyktighet på laget.Nå sist så jeg knapt noen på mitt eget lag selv om vi spilte på de aller minste brettene.

Da jeg sjekket scoren ca. 5 minutter uti runden nærmest falt jeg av stolen: Med 4 stusselige poeng var jeg den eneste som hadde fått noe som helst poeng på laget!! Da hadde jeg fått nok og det var rett ut av den serveren. Makan til drittlag!

Noen verre?

Hvilken server var det på??

Etter jeg har spilt en del på Catchgamer, var Broadpark himmel iforhold!

de som spiller der virker mye mer proffere og teamwork eksisterer der, noe du skal lete langt etter på Catchgamer etter min mening

Skrevet
Hvilken server var det på??

Etter jeg har spilt en del på Catchgamer, var Broadpark himmel iforhold!

de som spiller der virker mye mer proffere og teamwork eksisterer der, noe du skal lete langt etter på Catchgamer etter min mening

Tror den het "tight" og det var maks 32/32 om jeg ikke husker feil. Kanskje mindre faktisk. Uansett, det er forhåpentligvis ikke slik der alltid..

Skrevet

Hadde en liten irriterende episode i dag, skjønt ikke på Catchgamer. Tank som baseraper oss (noe som er irriterende i seg selv) jeg kaster en granat, en fyr like ved ser at jeg kasta granaten, løper rett inn i den, og punisher meg for teamkill. Verre enn det, 5 minutter senere står han rett ved siden av meg, jeg blir truffet av en sniperkule og må revives, men han gidder faensmeg ikke gjøre det :mad:

Skrevet
Hadde en liten irriterende episode i dag, skjønt ikke på Catchgamer. Tank som baseraper oss (noe som er irriterende i seg selv) jeg kaster en granat, en fyr like ved ser at jeg kasta granaten, løper rett inn i den, og punisher meg for teamkill. Verre enn det, 5 minutter senere står han rett ved siden av meg, jeg blir truffet av en sniperkule og må revives, men han gidder faensmeg ikke gjøre det :mad:

Uheldigvis finnes det sånne idioter der ute ja

Skrevet

Nå møtte jeg denne fyren igjen, riktig nok mens han var på fiendens lag, jeg er Medic, slenger ut en frag, han ser den ikke, BOOM. Herlig

Og neste gang brukte jeg shock paddles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...