chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 "lolol, OMG WTF!!!! NAAAABZZZ I CRT TEH NOOOOBS FR LK3 500 DMG WTF=!=!==!?!?!?!?!" du slipper sånt, kanskje du får høre: "oh darn, would you look at that, this sharp sword realy cut's up the people" eller no...
amarios Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 RP servere for the win! Mye bedre, slipper masse drittunger som maser og syter. eksempelvis: stFU //an, i r teh r0xx0rz liek emin3m, u cna go tO EHLL OR ATLE4St help m3 wit hthIS!!111!!!!!!!1~~1!!``!! LOLLOLOLLOLOLlOoLLOlo
el-asso Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ingen grunn til å spamme ned tråden med SMS-språk. Advarsler utdelt.
Iver. Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 men er det ikke no MC runs osv på RP servere? Hvorfor skulle det ikke vært det? at folk har "bedre" ting å gjøre Lost Chapter (Earthen Ring) tar Onyxia og MC så ofte de kan. Desverre er det masse non-RPere og arrogante elitister der. Det at de er 40+ level 60s er det eneste de har å skryte av. På Argent Dawn har de vel noe liknende med Insight og noen andre, men jeg er ikke like kjent med den serveren. IC i guildchat - Nettopp derfor. Din character ville jo ikke visst f.eks. hvor i verden de var til enhver tid, så hvordan kan du snakke med dem? En av de mange grunnene til at jeg holder /g OOC. vel, arrogante folk, mener du da sånne som skryter av at de brukte 2 uker til lvl 60 osv? som en vanlig server? Hvis jeg begynner skal jeg løpe rundt og ha det gøy, kanskje starte en fabrikk (guild) som lager diverse varer som vi kan bytte og selge osv Insight på Argent Dawn er I Molten Core og har tatt Onyxia mange ganger! Guildet mitt skal lage horde guild på denne servern
Dewd Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ingen grunn til å spamme ned tråden med SMS-språk. Advarsler utdelt. Virker som folk elsker å bruke klage-retten både her på forumet og på RP servere.. Tror det er kun DEN type folk som spiller på slike servere, og kansje det er grunnen til at mange synest slike servere er håpløse (pga. folket som spiller der) Jeg tok og sjekket miljøet på en RP server her en dag.. Vandret rolig ned til Goldshire og folk var relativt snilde, men det er gale når en ser en person som skriver i /s: ''LOL'' og 2 sekunder etter var det en som skrev i /y ''You are to be banned fom this server''.. Da skrev han andre personen /s: ''OMG! Why is that?'', og han andre svarte med /y: ''Second warning, GM-Time!'' WTF!?
pdkorva Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 el-asso Skrevet 08/07/2005 : 15:42 Ingen grunn til å spamme ned tråden med SMS-språk. Advarsler utdelt Haha, så jævlig tragisk hurra for moderatorer
Rusher Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg sliter litt med å forstå hva RP går ut på, kan noen forklare meg denne måten på norsk?? lest på us og eu forumet, men er vanskelig å forstå alt.
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg sliter litt med å forstå hva RP går ut på, kan noen forklare meg denne måten på norsk?? lest på us og eu forumet, men er vanskelig å forstå alt. vel, kort forklart er det at du "er charactern". at du ikke sier på /s OMG (IKKE SMS-SPRÅK!) I bought a new computer with x800xt or whatever. Men at du sier det charactern ville sagt, som foreksempel du kan late som at du er shizofren og snakker med deg selv mens du quester, noe som er morro for de som går forbi og ser du "kjemper" mot et monster mens du sier: "this went nice" /laugh "look, another one" så løper du bort "take this you fealthy monster" /laugh. Venter på at monsteret dauer så kan du for eksempel si "I did it again, succses" . Med andre ord, be the ball (character). min night elf (sikkert eneste allied på servern) skal være litt spydig og yppe litt , ihvertfall roguen, mens warrioren (store sterke) skal være hyggelig og hjelpe alle. du skal ikke være en metagamer, altså en som vet alt fordi han/hun har spilt der før, men at dudlater som om du aldri har vært i deadmines før. selv om du har vært der maaaange ganger med en annen char. rotete post sorry Og streng advarsel, se pm el asso...
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 I går var det for eksempel en massiv diskusjon på general-chat i Elwynn Forest om London-bombingene (Argent Dawn). Da general skal være game-related gikk jeg IC og spurte "Where is Lonedan? Is that like Onyxia's Lair, which you only rumours and epic tales about?" Da fikk jeg full refs og ble hudflettet til de grader fordi jeg "turde å spøke om noe sånt". Det tok lang tid før de innså at de burde lage en egen kanal å diskutere sånt på, fremfor å ta alt i general chat. Og ja, kall meg gjerne syk, men jeg holder meg IC uansett hvilken krise eller katastrofe det måtte være. Folk kan ta sånt et annet sted.
amarios Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 helt enig. rp server er role play og da bør man oppføre seg deretter! hadde ett lite opprør i guilden min i går, der lederen av guilden slutta fordi altfor mange gikk ooc i guild chat hele tida+ at ingen ville følge ordre osv. så slutta han i guilden for å skremme folk (alle liker han), og kom tilbake. og nå følger plutselig alle reglene som små englebarn skremselstaktikk virker visst
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ikke at jeg har noen erfaring fra RP, men jeg støtter deg ang. London-saken, Loeve. Er det RP, så er det RP. Endret 8. juli 2005 av CobraM
Knofle Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg må mekke char på den serveren;) og jeg skal rp'e som bare en ekte eventyrer kan ^^
Licht Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg tok og sjekket miljøet på en RP server her en dag.. Vandret rolig ned til Goldshire og folk var relativt snilde, men det er gale når en ser en person som skriver i /s: ''LOL'' og 2 sekunder etter var det en som skrev i /y ''You are to be banned fom this server''.. Da skrev han andre personen /s: ''OMG! Why is that?'', og han andre svarte med /y: ''Second warning, GM-Time!'' WTF!? Om noen bruker /y til sånt, er de like OOC som han som går 'omglolplx' i /s, ergo like dårlige RPere. De som er noenlunde seriøse ville ikke gjort det der.
Canute Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Etter det jeg har hørt er det først etter at du er ferdig med newbie area at du kan slippe 'l33t' folka.
Iver. Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Etter det jeg har hørt er det først etter at du er ferdig med newbie area at du kan slippe 'l33t' folka. Da har du ikke vært i stranglethorn vale på Argent Dawn! fy ***** å mye tull det er der folk snakker om ram'en sin (ikke mount) og anna hardware på general!
Thel Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg har min main char på Argent dawn(rp), men kommer ikke til å starte på den nye rp-pvp serveren. Kansje jeg tester en alt der en gang eller noe, men jeg liker folkene og guilden min på AD for godt til å skippe det! Jeg prøver å holde med IC så mye som mulig, men uheldigvis er det svært få som RP'er i instancer.. Heldigvis har jeg guilden, som kun rp'er! RP er for spesielt intreserte, jeg har et par real-life venner som insisterer på at jeg skal være IC når jeg /w med dem osv. Er kun vist vi skal planlegge noe som skjer utenfor wow vi finner fram norsk igjenn osv. Vist du ikke trur RP er noe for deg, prøv å hold deg unna disse serverene, da folk som ikke rp'er ødelegger for de som er IC! Edit: kan vell legge med at selv om jeg har møtt mange som ikke passer inn på en RP server er folk flest på AD god rp'ere, og gjør serveren til det den skal være! Endret 9. juli 2005 av H.kon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå