Gå til innhold

Gutter og bryster


g@bb@

Anbefalte innlegg

Så et eller annet på en eller annen TV-kanal for mange år siden:

 

Når mennesket gikk på fire var det særlig rompa menn kunne bli tiltrukket av, men etter hvert som vi begynte å gå på to ble rompa mer anonym, og kunne uansett bare ses bakfra. (som kjent ser man litt mer rompeform fra siden om noen bøyer seg ned) Derfor trengte kvinnene noe å tiltrekke menn med på forsiden også, og brystene utviklet seg så de etterlignet formen på rompa.

 

Om det er noe hold i dette i det hele tatt vet ikke jeg, og jeg kan også ha husket noe feil. Det er tross alt flere år siden jeg så programmet.

 

Uansett så er fine bryster med på å fremheve kvinnelige former, og danne et perfekt helhetsbilde.

Jeg så også dette på Discovery Chn. for et par år siden (som MorbidHamster også sier). Grunnen til at rumpa var så digg å se på (og enda er..) var at vi mest sannsynligvis hadde sex bare i "doggy style". Og da ble vi tiltrukket av rumpa, men, som ZLatzman sier, når vi begynte å gå på to føtter måtte vi ha noe nytt å se på... vi gutta altså.... :tease:

Discovery nevnte også at sjimpanser har _mye_ mindre pupper enn det kvinner har nå, og at kvinner egentlig kunne hatt like store pupper som sjimpansene. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser absolutt ingenting rart i det. :dontgetit:

Om man tenker litt over følgende begynner det jo så klart å bli en anelse rart:

Pupper = fett = smør

Pupper er fine å kose med = Det er fint å kose med smør

 

:p

det er jo ikke helt det samme og kose med en halvkilo med smør som å ta for seg med et sett med pupper.....

 

:p

Du har så rett :!:

Lenke til kommentar

jeg har hørt at menneskene er de eneste dyrene som liker litt størelse på puppene... feks hos apene signaliserer store pupper at en hunn er drektig/at hun ammer... og da holder hannene seg unna...

 

av en eller annen grunn er det annerledes hos mennesker... menn/gutter er ganske puppegærne.. nesten uansett størelsene på puppene.... mye av forklaringen til dette er sikkert av en av de erogene sonene til kvinnene er brystvoretene..

 

som trådstarter er inne på består jo pupper stort sett av fett og melkekjertler. selv har jeg en anstendig mengde av dette (fett), men det føles mye bedre å ta på pupper enn på mitt eget fett av en eller annen grunn.....

 

:hmm:

Lenke til kommentar
jenter har erogene soner rundt puppene!

Har vi gutter også det? Jeg begynner virkelig å lure når kjæresten min "koser" med mine brystvorter. Er i alle fall ganske så deilig :cool:

 

 

 

 

 

 

Eller er det bare meg :ohmy:

Lenke til kommentar
jenter har erogene soner rundt puppene!

Har vi gutter også det? Jeg begynner virkelig å lure når kjæresten min "koser" med mine brystvorter. Er i alle fall ganske så deilig :cool:

 

Eller er det bare meg :ohmy:

følsomheten varierer fra person til person.. men så vidtjeg vet så har vi det også...

 

:roll:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært jente hadde jeg lekt med puppene mine hver eneste dag!

Tro meg, du blir drittlei av de klumpene der etterhvert. Vel, jeg er stolt av dem, og de er den eneste tingen jeg liker på kroppen min, men de er så utrolig irriterende iblant at jeg får fnatt. På et halvt år gikk jeg fra 65A til 75C, så det sier sitt at jeg kanskje ikke har blitt helt vant til dem enda. *grøss*

Lenke til kommentar
Har nå hørt et utsagn som sier: "Det er ikke det ytre men det indre som betyr noe".

Vet nå ikke om hvor godt det fungerer nå til dags :hmm:

 

Kan jo diskuteres...

Da kan jeg si noe smart vettu :D

 

Det er det indre som teller, men det ytre som gjelder. *applaus* ALLE vet at det er sant.

*Klappe*

Lenke til kommentar
På et halvt år gikk jeg fra 65A til 75C, så det sier sitt at jeg kanskje ikke har blitt helt vant til dem enda. *grøss*

:ohmy:

 

Gi meg info om Bh-størrelser, AnAnAs?

ja

 

jeg har alltid lurt på hva som er hva :cool:

65-70-75-80 er cm rundt, A-B-C-D er selve puppen. Du kan godt bruke 85A og ha dritsmå pupper, 85 sier bare om hvor stor du er i kroppen. Vet ikke om jeg ordlegger meg så bra på fredagskvelder, men pytt pytt. Forstå meg da mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...