Gå til innhold

Prisen på w800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan se ut som om at vi legger oss på ca 3990 u/ abb.

Vi? Hjelper litt om du sier hvilken butikk "vi" er :)

Hehe, but ofcourse ;) Elkjøp *dum* :p

 

Ang. tilgjengelighet; De blir sendt ut 9. AUGUST! fra våre leverandører.

 

Apropos tilgjengelighet, Expert er dyriske! Har prestert å annonsere Nokia N90 i 2 DM'er på rad nå :p "ehhm altså nei, vi vet ikke når den kommer... men vi har den jo på kampanje da!"

 

 

** EDIT ** April og august er ikke de samme månedene ... Hmm... ** EDIT **

hva med activetalk/privat+ ?

Lenke til kommentar

vil tro den havner på et sted mellom 1500 og 1700 spenn med netcom activetalk/tele2 mobilpluss. den koster ikke mer enn snaut 300 kroner mer i innkjøp enn k750i. dangaard har den bekreftet til 12 august på sidene sine nå hvertfall, men jeg setter ikke penger på at de holder den datoen ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser at Elkjøp Internett har lagt den ut til 3749,- uten abb. Ikke en så altfor gæærn pris det.

 

Som sagt, våre (Elkjøps) leverandører sender disse ut i disse dager, og vi venter en god del av de til lager i løpet den nærmeste uka, slik at disse er klare til den slippes den 12. august. Prisene med subsidiering er også klare, men må drøye den litt ;)

Lenke til kommentar
nå har jeg bestilt med posten hjem på dør til onsdag 10.8. veldig spent på om telefonen faktisk dukker opp!

Det skjer ikke... Den butikken du evt. har bestilt hos har ikke lov å begynne å selge ut før den faktiske "release"-datoen. Skjer det, kan butikken bli straffet i form at av de ikke får selge varene fra den aktuelle produsenten.

Lenke til kommentar
nå har jeg bestilt med posten hjem på dør til onsdag 10.8. veldig spent på om telefonen faktisk dukker opp!

Det skjer ikke... Den butikken du evt. har bestilt hos har ikke lov å begynne å selge ut før den faktiske "release"-datoen. Skjer det, kan butikken bli straffet i form at av de ikke får selge varene fra den aktuelle produsenten.

 

Det kan skje at en butikk som selger et produkt for tidlig blir straffet, men det verste som pleier å skje ved små overtramp er at produsenten sørger for at produktet blir levert en dag eller to etter release. Skal mye til for noen blir nektet levering i det hele tatt pga selging av ting før release..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...