Gå til innhold

Hellgate: London - andre som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det. Er ikke det jeg kommenterer. Kommenterer egentlig ingen ting. Jeg bare hinter til det. Har sett flere ganger at folk har blitt skikkelig aggressive når de har hørt at spill som STALKER og HL2 har blitt utsatt. STALKER er vel kanskje ikke tilgivelig lenger, i og med at de tuller så mye (først sa de at de snart var ferdige; "inne i det siste testestadiet - bare noen filmer som må lages så er vi ferdige!", og så utsetter de det et år til), så det er jo litt skjønnelig, men likevel... Mange tenker ikke så mye over hvor glad de egentlig blir inni seg når de hører at et spill blir utsatt... På en måte.

Snoemann: Slapp heeelt av, du skal få bugs i massevis! Hellgate kommer nok til å bli like buggete som alle andre spill. Men i motsetning til ekstremt linjære spill som f.eks. HL2, er det mye mer som kan gjøres i Hellgate. Når veldig mye kan gjøres, blir det automatisk mange feil som skal fikses. Småfeilene blir der. Det er de store de fikser. Dette tar lang tid.

Som en av folka bak Oblivion sa: "You move something here, and it affects something over there", noe som stemmer ganske bra.

Gleder meg utrolig til dette spillet jeg også, men etter mange år med venting på spill, har jeg blitt litt herdet mot all hypingen og slikt. Klarer å tenke klart helt til det er noen få måneder/uker/timer igjen til spillet kommer ut. Først da begynner jeg å gå amok. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada det er sant det du sier Hr Jenssen, jeg hadde bare SKIKKELIG gledet meg til å få dette spillet til høsten eller noe. Er selvsagt best om det er bra når det kommer ... "dah" :p hehe

Men tenkt litt som så at når det er spillbart på E3 så er vel værste jobben over... men jeg vet jo ikke jeg. Bare får forhåpninger. Dessuten er jeg mer redd for at spillet før større konkurranse jo senere det kommer.

Det kommer jo en dag da Blizzard slipper Diablo 3 også.

Skrevet

Spillbart på E3, heh. Spillbart på E3 betyr som oftest at de har ansatt et eget team til å lage en uavhengig bane til spillet som ser ca. lik ut som de tror spillet vil se ut, i de værste tilfeller er det også bare en oppdatert version av forgjengeren. Altså sier det ganske lite om hvor langt de faktisk har kommet i utviklingen. Ja, det er slik det fungerer, som Gaming Steve sier det" Welcome to Hypeville".

Skrevet
Spillbart på E3, heh. Spillbart på E3 betyr som oftest at de har ansatt et eget team til å lage en uavhengig bane til spillet som ser ca. lik ut som de tror spillet vil se ut, i de værste tilfeller er det også bare en oppdatert version av forgjengeren. Altså sier det ganske lite om hvor langt de faktisk har kommet i utviklingen. Ja, det er slik det fungerer, som Gaming Steve sier det" Welcome to Hypeville".

6205283[/snapback]

Jepp stemmer det du sier. Selvom jeg trekker den slutning at de har kommet en god vei med arbeidet jeg da... Har kanskje noe med metaforen : "er glasset halvfullt eller halvtomt" å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...