Fat_ASS Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) hva burde jeg velge som andre yrke (eller hva det nå heter) når jeg er druid?? Fant nettop ut at jeg kan ha flere "yrker" å jeg er level 7 så jeg vil helst ikke velge feil... Endret 5. juli 2005 av Fat_ASS
OscarWoHA Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg valgte skinning/leatherworking på min druid. Mulig jeg går over til Mining/Engineering etterhvert. Spiller på pvp-server med den.
Blib Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du kan velge bort yrkene senere igjen dersom du ikke likte det. Jeg anbefaler noe du kan tjene peng på og som er enkelt. Hva med skinning?
Fat_ASS Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 huff tror jeg har misforstått litt...har ingen yrker nå tydeligvis... hvor skal jeg gå for å lære meg nye yrker da?? jeg er druid nå, men går det an å gå til en feks en warrior trainer eller no å lære noen warrior ting sånn som jeg kan gå til en druid trainer å lære spells å greier fra han?!
Ickz Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 du kan bare lære ting fra en druid trainer, men når du kommer til lvl 10 så skal du se at du får noe som ligner på en warrior, hva det er blir en overraskelse dersom du ikke vet det
FredrikFtw Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 du kan bare lære ting fra en druid trainer, men når du kommer til lvl 10 så skal du se at du får noe som ligner på en warrior, hva det er blir en overraskelse dersom du ikke vet det
Fat_ASS Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 du kan bare lære ting fra en druid trainer, men når du kommer til lvl 10 så skal du se at du får noe som ligner på en warrior, hva det er blir en overraskelse dersom du ikke vet det har hørt at jeg kan bli forskjellige dyr...så kan det være en bjørn kanskje??
chokke Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 du kan bare lære ting fra en druid trainer, men når du kommer til lvl 10 så skal du se at du får noe som ligner på en warrior, hva det er blir en overraskelse dersom du ikke vet det har hørt at jeg kan bli forskjellige dyr...så kan det være en bjørn kanskje?? det KAN være bjørn ja Men siden du er druid anbefaler jeg leatherworkin/skinning, eller siden dette tydeligvis er en av dine første (virker det som) så anbefaler jeg skinning/mining og tjene en god del penger
Ickz Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 hmm syns du kan få ta deg den korte tiden fra lvl 7 til 10 på å lvle sånn at du selv får finne det ut
Fat_ASS Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 hva må jeg gjøre for å velge yrke?? må jeg gå å snakke med noen eller no sånt?
Ickz Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 spør en vakt om veien til traineren for den professionen du vil ha
chokke Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 i de forskjellige byene er det noe som heter (yrkes)-trainer, for eksempel skinning trainer, mining trainer, mens det heter herbalist hun som lærer deg herbalism (plukke blomster). Og på blacksmith, enginering, leatherworking, tailor og alchemy heter de forskjellige joernymann (yrke) som lærer deg fra skill lvl 1 - 75, og når du er lvl 10 (?) og har 50 i skill på yrket kan du snakke med expert (yrke) og lære 75-150. Og på lvl 20+ og 125+ i skillen snakker du med artisan trener, så kan du lære frem til 225, og etter det kan man velge forskjellige retninger innenfor de fleste yrkene som ikke er samle yrker. Glemte enchanting, men orker ikke føre inn... , men det er bare samma greiene.
.V. Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Som druid vil jeg anbefale mining/engineering (gnomish) for å få litt ekstra damage (har du noengang lite penger kan du bare ta en pause med engineering og selge ting fra mining på AH vet du).
AnVli..p4 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 personlig har jeg skinning og leatherworking som yrke, men har for høy skill for min level, så jeg må få hjelp for å drepe skapningene som jeg skinner er lvl 36 og har 210++ i LW.. men sliter med penger.. bør ha 100+ gull for lvl 40, og siden jeg har kjøt de billigste ingrediensene så har jeg bare 40gull... begynner du med leatherworking så bør du ta det piano, som jeg ikke gjorde.. nå er jeg avhengig av et parti som hjelper meg, for tar jeg det alene tar det så lang tid...
chokke Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 personlig har jeg skinning og leatherworking som yrke, men har for høy skill for min level, så jeg må få hjelp for å drepe skapningene som jeg skinner er lvl 36 og har 210++ i LW.. men sliter med penger.. bør ha 100+ gull for lvl 40, og siden jeg har kjøt de billigste ingrediensene så har jeg bare 40gull... begynner du med leatherworking så bør du ta det piano, som jeg ikke gjorde.. nå er jeg avhengig av et parti som hjelper meg, for tar jeg det alene tar det så lang tid... du kan jo bare skinne de på din level og så lage en bedre lær
Sir Zu Zwat Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg valgte Engineering og Leatherworking med min Druid i håp om at reagents skulle komme dalende ned fra hilmmel'n
AnVli..p4 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 hvet det, men det tar så lang tid pleier å dra til en yeti hule like ved southshore og skinne de, men det pleier å være horde der (samma som i stv), og når de ypper og blir fika, kommer det to lvl 60 horde og hjelper ham, noe som aldri ville ha skjedd på allianse siden... pleier å få levering over mail på 100heavy leather hver uke, så det er egentlig ikke synd på meg vi er en liten guild på under 10stykker som spiller mye, så vennskapet blir bedre på den måten...
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 [...] og når de ypper og blir fika, kommer det to lvl 60 horde og hjelper ham, noe som aldri ville ha skjedd på allianse siden... Nei, aldri. Alliance oppfører seg eksemplarisk, hele tiden, alle som én. Anyway. Det er ikke særlig mye penger å tjene på crafting før lvl30-35 eller så, da får man etterhvert tilgang til prima recipes/drops. Når man så kommer opp på det nivået, kan man uten problemer feie gjennom ymse lowbie-områder og plukke med seg linen/wool eller light/medium/heavy leather. Ore tar det litt mer tid å sanke, så har du planer om å bli blacksmither/engineer, vil jeg anbefale å lage en mule-karakter som plumpes i Orgrimmar. Da har man plutselig en god del lagringsplass, og den kan også fungere som sparegris. Enchanting/tailoring er et pengesluk uten like, og lønner seg ikke før man runder lvl200. Anbefales ikke. Gathering/gathering til å begynne med, da helst skinning/mining. Leather brukes til både tailoring, leatherworking og blacksmithing, og ore brukes til både blacksmithing og engineering. Du har en relativt stor kundegruppe, med andre ord.
Jan Åge Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Herbalism er også ikke dumt. Blomster plukker man på veien mens man quester og kan selges på AH for en grei penge (swiftthistle). I tillegg til cloth og leather. Med min Horde Druid alt (lvl 19) valgte jeg skinning/herbalism og har etterhvert bygget opp en grei kapital (ca. 10g). Styr unna Enchanting/Tailoring som nevnt over. Jeg gjorde den tabben med min main
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå