JoeDohn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvordan er det, er det forskjell mellom en Thick-shelled clam droppa fra en lvl 20-mob og en Thick-shelled clam droppa fra en lvl 35-mob? Konkret eksempel: jeg har farma ovennevnte type clam i hauger og bøtter og spann og mer til, både i Wetlands (hvor murlocene jeg farmer er 20-26) og i Southshore (hvor murlocene jeg tar er 31-34). Jeg mener bestemt at jeg har fått perler i mye større grad i Southshore, er dette på grunn av levlene på mobene? For en musling er jo og blir en musling, den kan bare droppe sånn og sånn kjøtt og sånne og sånne perler (har faktisk fått to i en før, en small lustrous og en iridescent). Er det bare jeg som innbiller meg ting?
OscarWoHA Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) En ting forundrer meg. Hvorfor spiller ikke du på en RP-server? En slik server tror jeg passer utmerket for deg. Der kan man ta opp ting som egentlig ikke betyr det store her i verden. Ja, for eksempel det med skjell. For noen er det sikkert kjekt å vite hva som innheolder hva. Hva som er forskjellen. (Og alt det der). For meg virker det som du er en professor innen "Alt-som-egentlig-ikke-betyr-noe-i-den-store-sammenhengen-men-som-er-der-likevel". NB! Denne posten var veldig positivt ladet. Kjempe-trivelig med folk som virkelig tenker på andre ting enn talent-builds og lvl-mas. Du får uansett stå opp tidlig i morgen og rekke Big One Mexican til 20kr @ Østfoldhallen. Før det blir utsolgt. Aller helst. Edit: Skrivefeil som vanlig. Endret 4. juli 2005 av CobraM
Doga Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Så tåpelig svar CobraM. Siden du tydeligvis ikke har noen interesse av denne tråden annet enn å hetse trådstarter så kan du vel bare la være å svare? On-topic: Jeg må si meg enig, har selv funnet mer perler i de skjella man finner i Hillsbrad enn Wetlands, sikkert noe med lv på mobs.
Keylar Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Artig at du har lagt merke til det og , har selv merket at man får mer av clams i southshore . Endret 5. juli 2005 av Keylar
Djevlen Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du får uansett stå opp tidlig i morgen og rekke Big One Mexican til 20kr @ Østfoldhallen. Før det blir utsolgt. Aller helst. Får man Big One Mexican til 20 kroner i Østfoldhallen?! *løpe* OT: Jo høyere mobs, jo bedre drops...
JoeDohn Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 A-HAH! Så det var ikke bare meg da. =) Men da bærer det av gårde til Southshore for å farme litt igjen. Og CobraM er ex-guilde og kamerat og jeg skjønte posten hans utmerket godt, men det trur jeg jeg hadde gjort selv om jeg aldri hadde snakket med personen før også. =) Syns kanskje ikke forumet her skulle være FOREBEHOLDT talent-, build-, PvP-bragge- og MC-tråder. Man må da få lov til å diskutere andre ting også. =)
Dʋgɢtung Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Syns kanskje ikke forumet her skulle være FOREBEHOLDT talent-, build-, PvP-bragge- og MC-tråder. Man må da få lov til å diskutere andre ting også. =) Må bare kommentere at jeg er helt enig med deg. Synes det er _alt_ for mange like tråder her i WoW-forumet, og tråder som dette gjør det hele mer interessant å lese. Jeg har forøvrig også lagt merke til at man får bedre saker/oftere gode drops av clams som dropper av høyere level folk
jevel Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Perlefarming = Azshara for teh win... Fant min første golden pearl der. -KJ
Bautastein Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 OT: Jo høyere mobs, jo bedre drops... Lvl-1 giraffene er ganske høye, men dropper dårlig
Djevlen Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 OT: Jo høyere mobs, jo bedre drops... Lvl-1 giraffene er ganske høye, men dropper dårlig Ja, men giraffene er bevisst ødelagt av Blizzard. Man får ikke en gang ha dem som pet om man er hunter..
OscarWoHA Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ja, men giraffene er bevisst ødelagt av Blizzard. Man får ikke en gang ha dem som pet om man er hunter.. Akkurat det var egentlig litt trist. Jeg satt her en sen august-kveld 2004 og planla min Nelf Hunter med giraff-pet. :|
chokke Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ja, men giraffene er bevisst ødelagt av Blizzard. Man får ikke en gang ha dem som pet om man er hunter.. Akkurat det var egentlig litt trist. Jeg satt her en sen august-kveld 2004 og planla min Nelf Hunter med giraff-pet. :| jeg skulle ha en kodo til min tauren hunter som skulle gå ved siden av han mens hna red på sin kodo, men ble ikke noe av så jeg starta en orc hunter som skal ha ulv pet, og en worg puppy
N* Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 går det ann og ha kodo som pet? går vel an å ha alt som pet? onyxia?
Griznah Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Mange dyr fungerer ikke som pet. Drager er et eksempel. Man kan tame'e Beasts, siden drager er dragonkin funker det dårlig. Som tidligere nevnt er det ikke alle beasts heller som kan temmes.
Jan Åge Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hmm.. Kan King Mukla (Stor Gorilla) i STV temmes? Jeg har mine tvil, men hadde vært litt vittig.
Netforce Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke se noen grunn til hvorfor han ikke skulle kunne temmes, å temme han er vel i seg selv ganske vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå